۱۰ مورد از رمانتیک ترین مکان ها در تایلند به همراه ویدیو

آشنایی با رمانتیک ترین جاهای تایلند

رمانتیک ترین جاهای تایلند - الی گشت
تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیایی و مکانی کاملا مناسب برای یک سفر خانوادگی یا سفر ماه عسل است. اگر به دنبال یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عروسی یا سفر ماه عسل خود هستید، تایلند می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. اما با وجود این که تایلند به یک مقصد مناسب برای زوج های عاشق معروف است، باز هم باید رمانتیک ترین جاهای تایلند را بشناسید تا به آن جا سفر کنید. شاید به دنبال برگزاری مراسم عروسی در کنار ساحل یا یک ماه عسل به سبک استوایی باشید. در هر صورت می توانید رمانتیک ترین جاهای تایلند را در این مقاله به کمک پارسا گشت شناخته و یک سفر رویایی داشته باشید.

 

جزیره رمانتیک سامویی

جزیره سامویی یا کوسامویی یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند است.  این جزیره در خلیج تایلند قرار داشته و شن های سفید ساحلی و درخت های نخل آن یک حال و هوای رمانتیک و استوایی به آن داده است. در طول روز، زوج ها می توانند در سواحل زیبای سامویی قدم زده یا از سکوت و آرامش جنگل های این جزیره لذت ببرند. در نهایت هم رستوران ها و سالن های ماساژ بسیاری در این جزیره وجود دارد که با فراهم کردن یک جو رمانتیک و تفریحات عاشقانه، بهترین ماه عسل را برای زوج های جوان و عاشق رقم خواهد زد.

اقامتگاه های این شهر رمانتیک تایلند هم بسیار زیبا بوده و امکانات تفریحی زیادی برای زوج های جوان دارند. اگر برای سپری کردن ماه عسل در تایلند به این جزیره سفر می کنید، می توانید از جاذبه های گردشگری جزیره سامویی مانند معبد پلای لائم، پارک ملی مو کو آنگ تونگ، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ (صخره‌ های هین تا و هین یای)، آبشار هین لات و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر دیدن کنید.

 

جزیره رمانتیک سامویی -پارسا گشت

شهر رویایی پوکت

در نگاه اول شاید شهر پوکت خیلی مناسب یک سفر رمانتیک به تایلند نباشد. این شهر بیشتر به نظر می رسد که مناسب یک سفر پر شور و نشاط خانوادگی به تایلند باشد. اما سواحل کامالا، کارون و کاتا در این شهر، یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند محسوب می شوند. زوج های جوان می توانند برای ماه عسل خود به این شهر رفته و پس از بازدید از سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری طبیعی پوکت، سری به بناهای قدیمی این شهر بزنند. بافت قدیمی شهر پوکت به گونه ای است که کاملا یک نمای زیبا و رویایی به شهر بخشیده است.

یکی از جاذبه های گردشگری پوکت تایلند که می توانید به همراه همسر خود از آن بازدید کرده و لذت ببرید، خانه وارونه پوکت یا بان تیلانکاست. علاوه بر معماری جالب بیرونی این خانه، طراحی داخلی آن هم به گونه بوده که همه چیز وارونه به نظر می آید. می توانید به همراه همسر خود یک تجربه لذت بخش در اتاق های فرار این خانه وارونه داشته باشید و پس از آن در یکی از رستوران های زیبای شهر پوکت غذای خود را میل کنید.

راهنمای سفر به پوکت

شهر رویایی پوکت - الی گشت

خود پوکت بیشتر برای زوج های پر شور و هیجان و اهل مهمانی و شلوغی مناسب است. اگر به دنبال جایی دنج تر و خلوت تر هستید می توانید به، Kamala، Karon یا Kata سفر کنید. گرفتن حمام آفتاب بر روی ماسه های داغ، گشت و گذار در میان شهر قدیمی پوکت و تماشای معماری شگفت انگیزش از جمله سرگرمی های منطقه هستند.

بسیاری هم ازخانه های برعکس و عجیب و غریب Baan Teelanka، مجسمه غول پیکر بالای تپه و موزه حقه های پوکت دیدن می کنند. با سر زدن به بازارها رنگارنگ محلی، قایق سواری و شرکت در نمایش ها می توانید سفرتان را بیش از پییش هیجان انگیز کنید. همان طور که حدس می زنید رستوران های باکیفیت و متنوع زیادی هم در محله وجود دارد.

ویدیو از پوکت یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند

 

جزایر سیمیلان مقصد یک سفر رمانتیک به تایلند

یکی دیگر از رمانتیک ترین جاهای تایلند، جزایر سیمیلان هستند. برای زوج هایی که قصد رفتن به یک سفر رمانتیک به تایلند و دور شدن از هیاهوی شهر را دارند، جزایر سیمیلان یکی از بهترین مناطق تایلند هستند. این جزایر که در دریای آندامان قرار گرفته است، یکی از زلال ترین آب ها و سفیدترین شن های ساحلی را دارند. زوج های جوان می توانند ساعت ها در این جزایر دست در دست یکدیگر قدم زده و از آرامش و زیبایی دریای آندامان لذت ببرند.

یکی از امکانات تفریحی جزایر سیمیلان، غواصی در آب های آزاد و تمیز دریای آندامان است. مسئولان این بخش به شما آموزش های لازم را داده و سپس می توانید به همراه همسر خود به زیر آب رفته و از یک تفریح آبی رمانتیک در کنار ماهی های استوایی لذت ببرید. اقامتگاه های این جزایر هم به طرز شگفت انگیزی زیبا بوده و محل مناسبی برای استراحت زوج هاست. آسمان صاف و پرستاره این شهر هم یکی دیگر از عواملی است که آن را تبدیل به یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند می کند.

 

جزیره کوت یکی از جزایر رمانتیک تایلند

جزیره کوت یا کوه کوت یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند برای زوج هایی است که علاقه مند سفر به طبیعت تایلند هستند. کافی است تا در سفر رمانتیک به تایلند، از جنگل های این جزیره دیدن کنید تا عاشق آن ها شوید. آبشارهای زیبا و طبیعت بکر جزیره کوت، یکی از عواملی است که این جزیره را تبدیل به یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند می کند.

در سواحل جزیره کوت می توانید تفریحات رمانتیک بسایری مانند قایق سواری، غواصی، موج سواری و بسیاری تفریحات دیگر را تجربه کنید. ابتدا مربیان مجرب این منطقه اصول اولیه تفریحات آبی را به شما یاد می دهند و سپس می توانید با رعایت نکات ایمنی از این تفریحات لذت ببرید. در انتهای روز هم می توانید در اقامتگاه های جزیره کوت استراحت کنید. این اقامتگاه ها در تمامی مناطق وجود دارند و قیمت آن ها بسته به امکاناتشان می تواند متفاوت باشد.

جزیره کوت یکی از جزایر رمانتیک تایلند -پارسا گشت

آیوتایا یکی از رمانتیک ترین شهرهای تایلند

شهر باستانی آیوتایا می تواند یکی از رمانتیک ترین ماه عسل ها را برای شما به ارمغان بیاورد. این شهر نزدیک بانکوک قرار داشته و افرادی که به بانکوک رفته اند می توانند در کمترین زمان به آیوتایا، یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند بروند. یکی از تفریحات رمانتیکی که می توان در این شهر انجام داد، دوچرخه سواری با دوچرخه های دو نفره و مشاهده بناهای تاریخی است.

یکی دیگر از تفریحاتی که آیوتایا را تبدیل به یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند می کند، بازار شناور شهر است. می توانید با همسر خود سوار یک قایق شده و در رودخانه شهر به خرید و گشت و گذار بپردازید. در آخر روز هم تور کشتی سواری دور جزیره شروع شده و افراد می توانند در این تور تفریحی چند ساعته شرکت کنند. در این سفر می توانید یکی از رمانتیک ترین تجربیات عمر خود، یعنی تماشای غروب آفتاب در کرانه های تایلند از داخل کشتی را داشته باشید.

بانکوک، مقصدی برای یک سفر رمانتیک به تایلند

شاید برای شما جالب باشد که بدانید پایتخت کشور تایلند، بانکوک، با وجود این که کاملا مدرن به نظر می رسد، اما یکی از رمانتیک ترین شهرهای تایلند محسوب می شود. اگر به دنبال رمانتیک ترین جاهای تایلند هستید و می خواهید تا ماه عسلی هیجان انگیز و پرخاطره داشته باشید، پیشنهاد ما به شما، سفر به بانکوک است. در این سفر می توانید در لوکس ترین و رمانتیک ترین هتل های تایلند اقامت داشته باشید و از امکانات تفریحی بی شمار بانکوک لذت ببرید.

بانکوک جاهای دیدنی بسیار زیادی داشته و زوج های جوان می توانند در سفر رمانتیک خود به تایلند از این مکان ها دیدن کنند. جاذبه های گردشگری بانکوک شامل معبد وات پراکائو، شهربازی دریم ورلد، پارک لومپینی و بسیاری مکان های جالب و هیجان انگیز دیگر می شوند. در انتهای روز می توانید به همراه همسر خود به آخرین طبقه هتل بانیان تری رفته و از منظره ابدی شهر بانکوک دیدن کنید. منظره شب از این ارتفاع به قدری زیباست که می تواند برای تمامی زوج ها یک تجربه رمانتیک را به ارمغان بیاورد.

بانکوک، مقصدی برای یک سفر رمانتیک به تایلند -

ناخن راتچاسیما بزرگترین و رمانتیک ترین شهر تایلند

استان ناخن راتچاسیما یکی از بزرگترین و پهناورترین استان های تایلند است و می تواند یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند برای زوج های جوان باشد. یکی از دیدنی ترین و پر طرفدارترین جاهای دیدنی ناخن راتچاسیما، پارک ملی خائو یای است. در این پارک می توانید از عمارت زیبا و باشکوه پارک دیدن کنید، فیل های دوست داشتنی را از نزدیک تماشا کنید و یا در کنار آبشار زیبای آن از آرامش طبیعت تایلند لذت ببرید.

یکی از زیباترین رودخانه های تایلند و رمانتیک ترین جاهای تایلند برای یک سفر رمانتیک، رودخانه لام تاخونگ در ناخن راتچاسیماست. می توانید به همراه همسر خود به این رودخانه رفته و از قایق سواری در این رودخانه تمیز و زیبا لذت ببرید. در آخر هم می توانید به وانگ نم خیائو رفته و تجربه ای عالی در بین گل های زیبا و رنگارنگ این منطقه داشته باشید.

اودون تانی مقصدی عالی برای یک سفر رمانتیک

شهر اودون تانی مقصدی عالی برای یک سفر رمانتیک است. بسیاری از تورهای تایلند به مقصد اودون تانی برگزار می شوند، چرا که این شهر جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده و می تواند یک سفر رمانتیک برای شما به ارمغان بیاورد.

در کنار بناهای باستانی و طبیعت بسیار زیبا، این شهر می تواند یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند برای زوج ها باشد. یکی از تفریحات رمانتیک که می توان در اودون تانی انجام داد، قایق سواری در تالای بوآ تنگ یا دریای نیلوفر قرمز است. تمامی سطح آب را نیلوفرهای صورتی پوشانده اند و بهترین و رمانتیک ترین منظره دنیا را برای زوج ها رقم زده اند. از دیگر جاهای دیدنی اودون تانی می توان به پارک تاریخی فو پرابهات و موزه بان چیانگ اشاره کرد.

اودون تانی مقصدی عالی برای یک سفر رمانتیک - پارسا گشت

شهر لامپانگ، یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند

برای زوج هایی که ترجیح می دهند از سایر توریست ها و شلوغی شهرها فاصله بگیرند و ماه عسل خود را در یک فضای خلوت و رمانتیک سپری کنند، شهر لامپانگ می تواند یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند باشد. این شهر در بین گردشگران طرفدار زیادی نداشته و تورهای زیادی برای این مقصد وجود ندارد. اما اگر یک بار این شهر را ببینید، متوجه می شوید که چرا در لیست رمانتیک ترین شهرهای تایلند قرار دارد.

در سطح شهر لامپانگ هنوز هم مردم با کالسکه و اسب رفت و آمد می کنند و شهر معماری تاریخی و بسیار زیبای خود را حفظ کرده است. در طی این سفر حس می کنید که به همراه همسر خود در زمان سفر کرده و به رمانتیک ترین شهر جهان رفته اید. از امکانات تفریحی این شهر می توان به قایق سواری، تماشای ستارگان، فیل سواری و بسیاری تفریحات رمانتیک دیگر اشاره کرد.

چیانگ مای یکی از شهرهای عاشقانه تایلند

یکی دیگر از شهرهای رمانتیک برای زوج هایی که به تاریخ و فرهنگ کشور تایلند علاقه دارند، شهر چیانگ مای است. این شهر یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند است که بافت تاریخی خود را حفظ کرده و به خاطر همین اصالت خود، هرساله تعداد زیادی توریست و گردشگر را جذب خود می کند. موقعیت جغرافیایی چیانگ مای به صورتی است که به دریا و جنگل نزدیک بوده و از هر سمتی برای یک سفر رمانتیک به تایلند کاملا مناسب است.

از جمله جاهای گردشگری چیانگ مای که باعث محبوبیت بسیار زیادی این شهر شده است می توان به باغ وحش ها و شهربازی های بسیار جالب و متفاوت این شهر اشاره کرد. می توانید به همراه همسر خود از طبیعت یا بناهای تاریخی چیانگ مای لذت برده و سپس در یکی از هتل های زیبا و رمانتیک این شهر اقامت داشته باشید. مراکز خرید و بازارهای سنتی بسیاری هم در چیانگ مای پیدا می شود.

چیانگ مای یکی از شهرهای عاشقانه تایلند - پارسا گشت

کلام آخر درباره رمانتیک ترین جاهای تایلند

در این مقاله ۱۰ مورد از رمانتیک ترین جاهای تایلند را مرور کردیم. تایلند کشور بسیار زیبایی است و تمامی افراد با هر سلیقه ای می توانند مکان مناسب برای ماه عسل رویایی در تایلند را پیدا کنند. برای آشنایی بیشتر با شهرهای تایلند، جاذبه های گردشگری تایلند و بهترین شهرها برای سفر خانوادگی به تایلند، از سایر مطالب پارسا گشت دیدن فرمایید. اگر تجربه سفر به تایلند، این کشور زیبا را داشته اید، تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست