کارگزار و مجری تور پوکت زمستان 02188487122

تور پوکت

در سال‌های اخیر شهر تورستی و جذاب پوکت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شهرها در بین تمامی گردشگران از سراسر جهان شده است و یکی از دلایل این موضوع زیبایی بی‌حد و حصر پوکت و تنوع غذا و تفریحات در این شهر می‌باشد. یکی از زیباترین مناطق دنیا، جزیره پوکت است که در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و افسانه‌های زیادی در دل دارد. اگر می‌خواهید یک تعطیلات عالی و تمام و کمال را بگذرانید تور پوکت گزینه بسیار خوبی است؛ اینکه در این جزیره رویایی هر آنچه برای یک ریکاوری کامل لازم است وجود دارد. سواحل شنی زیبا، آبی گرم و زلال از جمله جاذبه‌های زیرآبی پوکت بوده که شما را حیرت‌زده می‌کند. شما گردشگران عزیز می‌توانید در این آب‌های آبی‌رنگ و شفاف به راحتی غواصی کنید.

 

ضمنا اگر خیلی اهل دریا و ساحل نیستید باز هم گزینه بسیار خوبی برای سفرتان است زیرا تورهایی در جزیره پوکت برگزار می‌شود که شما می‌توانید با آن‌ها از جنگل‌های سرسبز گرمسیری، جنگل‌های گسترده‌ی نارگیل، شالیزارها دیدن نمایید. علاوه بر این، سواری بر روی فیل‌ها، موج سواری، قایق سواری با قایق‌های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را به تجربیات شیرین سفر خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که پوکت، بهشت گمشده‌ای است که تنها با رفتن به آن می‌توانید کشف‌اش کنید و پی به زیبایی ناب این جزیره استوایی ببرید. نگران جیبتان هستید؟ ما برای همین موضوع در این جا هستیم و در کنار شما.

اطلاعات مهم شهر پوکت

 

پوکت جزیره‌ای بسیار زیبا و سرسبز درست در 862 کیلومتری جنوب بانکوک می‌باشد که همچون نگینی در دیای آندامان می‌درخشد و با این همه چشم‌نوازی هر ساله مسافران زیادی را برای تفریح و گردش به خود جذب می‌کند. پوکت به خاطر شن‌‌های ساحلی سفیدش، درختان نخلش، دریاهای نیلگون و شفافش و شهرهای پر جنب و جوشی که دارد به عنوان یکی از محبوب‌ترین سواحل گردشگری در جهان هم نام‌برده می‌شود. شهر پوکت در کشور تایلند، از لحاظ جغرافیایی بیش از نیمی از آن را جنگل پوشانده و به همین دلیل اسم این جزیره رو پوکت گذاشتن که به زبان مالزیایی، “کوه یا تپه” معنی می‌دهد. همچنین مساحت این شهر 543 کیلومتر مربع بوده و جمعیت حاضر در آن طبق آمار سرشماری در سال 2015 میلادی این شهر دارای جمعیت 386.605 نفر است.

    زبان رسمی: تایلندی

    واحد پول رسمی: بات تایلند (THB)

    نوع برق شهری: 220 ولت – 50 هرتز

    پیش شماره تایلند: 66+

    پیش شماره پوکت: 076 (گرفتن کد حتی وقتی در این ناحیه قرار دارید ضروری است)

    اختلاف ساعت با تهران: 3:30+

    شماره‌های ضروری شهر پوکت:

    شماره پلیس: 191

    شماره آتش ‌نشانی: 199

    شماره پلیس گردشگری: 1155

    شماره پلیس دریایی: 883 211 76(0) 66+

    شماره بیمارستان بین ‌المللی پوکت: 400 249 76 66+

قیمت تور پوکت را از پارسا گشت 02188487126 بخواهید

پوکت از آن مقصدهای پرطرفدار است که همیشه مملو از گردشگر و توریست خارجی است. این شهر زیبا می‌تواند سفری خاطره انگیز و به یادماندنی برای‌تان رقم بزند. سفر به پوکت هم می‌تواند خیلی لوکس و مجلل باشد و هم می‌تواند معمولی و ارزان‌تر باشد چرا که همه چیز برای اینکه قیمت تور پوکت را تعیین می‌کند، انتخاب‌های متنوع شماست. حداقل قیمت این سفر برای اقامتی 7، 8 روزه و در سطح متوسط چیزی از حدود 7 تا 8 میلیون تومان شروع می‌شود که با تغییر شرایط سفر و امکانات و خدماتی که طلب می‌کنید می‌توانید این هزینه را کم‌تر یا بیش‌ترش کنید.

بطور کلی قیمت تور پوکت به عوامل همچون: رزرو هتل همراه با وعده‌های غذایی، خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی، نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیم‌کارت و … بستگی دارد و خوشبختانه شما این امکان را دارید با بررسی وب‌سایت سلام پرواز تورهای لحظه آخری پوکت را به راحتی رزرو نموده و از سفری ارزان و مقرون به‌صرفه در کنار خانواده‌تان لذت ببرید. 

کارگزار تور پوکت ارزان 

پیدا کردن تور ارزان خیلی هم کار سختی نیست تنها باید چند مورد را مد نظر داشته باشید. به طور مثال اگر هتلی با رده متوسط انتخاب کنید می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های‌تان صرفه جویی کنید. البته این به معنای سفری بد و سطح پایین نیست چون بسیاری از هتل‌های 3 ستاره پوکت نیز از برخی جهات مناسب و کاملا ایده‌آل هستند. موضوع دیگر انتخاب نوع ایرلاین و کلاس پروازی شماست که تا آنجاییکه می‌دانید صندلی‌های فرست کلاس و بیزنس کلاس در همه هواپیماها قیمت بیش‌تری برخوردارند؛ به علاوه پروازهای خارجی کلا گران‌تر از پروازهای ایرانی هستند و رعایت تمام این‌ها و دقت در جزئیات سفر می‌تواند هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد. موضوع بعدی مدت زمان تور انتخابی و فصلی که به پوکت سفر می‌کنید همگی می‌تواند در نرخ تور شما تاثیرات به‌سزایی بگذارد.

مجری تور پوکت لحظه آخری 

در ایران یکی از معروف‌ترین واژه‌های مرتبط با گردشگری، تور لحظه آخری می‌باشد که بیش‌تر مسافران منتظر دریافت یک پیشنهاد ویژه خرید تور با این عنوان هستند. قطعا می‌دانید که تور لحظه آخری معمولا طرفداران زیادی دارد. این تورها بیش‌تر در زمان کم‌توریست توسط آژانس‌های چارتر کننده برگزار می‌شود و اگر می‌خواهید از این تورها استفاده کنید حتما باید پاستورتتان آماده باشد و اگر کشور مقصد نیاز به ویزا دارد باید برای آن هم از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید. تورهای لحظه آخری به دلیل پر شدن ظرفیت هواپیما و هتل‌ها تخفیف‌های خوبی را به گردشگران ارائه می‌دهند. همین طور زمانی که به دلایلی مانند بدی آب و هوا مسافر کم است، این تورها فرصت خوبی برای سفر ارزان ایجاد می‌کنند.

چگونه به پوکت برویم؟

2 حالت برای مسافران تور پوکت ارائه شده است یکی با ایرلاین‌های داخلی و دیگری ایرلاین‌های خارجی. اگر برای سفر به پوکت از تهران راهی می‌شوید این امکان را دارید که با خطوط هوایی قطر ایرویز ابتدا خود را به دوحه برسانید و از آنجا مستقیما در پوکت فرود بیایید و یا این که از طریق هواپیمایی امارات، ابتدا در دوبی فرود بیایید و از آنجا مستقیما به پوکت بروید؛ این پروازها مربوط به ایرلاین‌های خارجی است. اما در خصوص پروازهای ایرانی این را بدانید که با توجه به فاصله بسیار زیادی که پوکت با ایران دارد، راحت‌ترین راه برای سفر کردن به آن، استفاده از مسیر هوایی است.

از ایران پرواز مستقیم به پوکت وجود ندارد و برای رسیدن به پوکت شما باید به فرودگاه بانکوک رفته، سپس از فرودگاه بانکوک با خطوط هوایی متنوعی همچون ایراسیا (Air Asia)، تای ایرویز (Thai AirWays)، اورینت تای (Orient Thai) و نوک ایر (nok Air) که هر روز از بانکوک برای پوکت پرواز دارند و مدت زمان آن نیز حدود 70 دقیقه است به مقصد خود پوکت برسید. اگر شما مسافران از طریق پروازهای هواپیمایی ماهان راهی پوکت می‌شوید باید ابتدا به بانکوک پایتخت تایلند بروید، در فرودگاه بانکوک دوباره سوار هواپیما شوید و در پوکت پیاده شوید. در ادامه لازم به ذکر است که یک فرودگاه در شمال جزیره پوکت قرار دارد و هر روز پروازهای بسیار زیادی از همه ‌جای جهان به آن انجام می‌شود.

بهترین زمان سفر به پوکت

پوکت در طول سال، هوایی گرم و شرجی را تجربه می‌کند و فصل گرما در این جزیره از ماه مارچ تا اوایل می (فروردین ماه تا خرداد ماه) می‌باشد و در طول تابستان، فصل مانسون از ماه می تا اکتبر (خرداد ماه تا آبان ماه) است. در این شهر صبح‌ها و بعد از ظهرهای آن آفتابی و صاف است، اما هنگام عصرها هوا بارانی می‌شود و بارانی عالی شروع به باریدن می‌کند. این را هم بدانید که بومی‌های این منطقه، ماه نوامبر تا فوریه (آذر ماه تا اسفند ماه) را فصل سرما نامیده‌اند لذا هوا عالی و مطبوع می‌شود تا جایی که بیش‌تر گردشگران این فصل را جهت سفر با تور پوکت انتخاب می‌کنند.

در ادامه بهترین زمان سفر به پوکت، در (ماه‌های نوامبر تا آوریل (10 آبان تا 10 اردیبهشت) است، زمانی که شرایط آب و هوایی برای فعالیت‌‌های ساحلی، مانند شنا و قایقرانی، ایده‌آل و مناسب هستند. ضمنا شش ماهه بین ماه‌‌های می تا اکتبر (11 اردیبهشت تا 9 آبان)، فصل باد و بارش‌های موسمی به شمار می‌رود و اگر چه هزینه هتل‌ها و محل‌های اقامتی در این زمان از سال بسیار پایین‌تر است، اما شرایط آب و هوایی می‌‌تواند به موقعیتی خطرناک بدل شود.

جاذبه‌های گردشگری پوکت

    جزیره‌ فانگ انگا | Phang Nga Bay

جزیره‌ فانگ انگا که بیش‌تر به عنوان جزیره‌ جیمز باند شناخته می‌‌شود، مقصدی بی نظیر برای سفری ماجراجویانه و لذت بخش است. جالب است بدانید جاذبه‌‌‌های اصلی این جزیره، ساختارهای سنگ آهکی سربرافراشته از دریا می‌باشند که چندین شرکت مختلف ارائه دهنده‌ تور، امکان گشت و گذاری راحت را در این جزیره به میهمانان خود ارائه می‌کنند که تجربیات به یادماندنی و مهیجی برای شما خواهد بود. در اینجا می‌توانید به غواصی، قایق ‌سواری در میان غارهای آهکی و ماهیگیری مشغول شوید و این جزیره را حتما در لیست گردشگری خود قرار دهید. اگر دنبال تجربه‌ای به یاد ماندنی هستید، به هیچ وجه بازدید از جزیره‌ فانگ انگا را از دست ندهید.

جزایر فی فی | Phi Phi Islands

امکان ندارد اسم پوکت را شنیده باشید، اما نام جزایر فی فی به گوشتان نخورده باشد چرا که این جزیره جزو جذاب‌ترین و مشهورترین جاذبه‌های دیدنی پوکت می‌باشند. اصلا سفر به پوکت بدون دیدن این جزایر فوق‌ العاده زیبا که نمونه‌‌اش را در جهان هم ندیده‌اید، فایده ندارد. این جزایر یکی از پرطرفدارترین، نقاط توریستی تایلند بوده که قایق‌های مختلفی در طول روز، به آن‌‌ها در حال رفت و آمد هستند. ضمنا، این جزایر از دو جزیره مهم از جمله فی فی کوچک و فی فی بزرگ تشکیل شده است. فی فی کوچک خالی از سکنه بوده، اما غار بی‌نظیر و زیبایی به نام “Viking” در آن قرار دارد که بر جذابیت‌‌های آن افزوده است.

  مجسمه بودای بزرگ | Big Buddha Phuket  

مجسمه بودای بزرگ نیز یکی از نقاط توریستی و دیدنی این جزیره دوست داشتنی بکر است. ارتفاع این مجسمه 45 متر است و شما مسافران از دوردست هم به ‌راحتی می‌توانید آن را مشاهده کنید. با حضور در این مکان، نمایی شگفت‌انگیز و 360 درجه از جزیره را نظاره‌گر خواهید بود و می‌توانید در کنار آن کلی عکس یادگاری بگیرید و خاطره خود را از سفر به این نقطه ثبت کنید.

    پارک تفریحی فانتازیا | Phuket FantaSea

جالب است بدانید که پارک فانتازیا پوکت به نوعی به دیزنی ‌لند جنوب ‌شرقی آسیا معروف است و همین‌طور نماد فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند هم به شمار می‌آید. فانتازیا از جاذبه‌‌های مهیج و سرگرم‌کننده‌ای از جمله سیرک‌‌های بامزه، فروشگاه‌‌های متنوع و نمایش‌ها و رویدادهای فرهنگی برجسته و بزرگی برخوردار است. غذا خوردن در رستوران بوفه “گلدن کیناری” نیز از جذابیت‌‌های این پارک تفریحی به شمار می‌رود. 

مجری و بوکینگ بهترین هتل‌های پوکت

    هتل پوکت ماریوت ریزورت‌ اند اسپا مرلین بیچ |Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach

این هتل با امکاناتی اعم از: 3 استخر روباز، 8 رستوران و کافی شاپ، خدمات آبگرم ویژه، باشگاه بازی کودکان، فعالیت‌های هیجان انگیز، ساحل خصوصی و اینترنت رایگان در تمام مناطق هتل مناسب خانواده‌ها و همچنین جمع جوان‌ها هست. ضمنا  اتاق‌های بزرگ هتل با طراحی زیبا و مدرن و نورگیر طبیعی مناسب، شامل یک تراس خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، یک حمام با دوش و وان جداگانه و سشوار است.

    هتل جی دبلیو ماریوت پوکت ریزورت اند اسپا | JW Marriott Phuket Resort & Spa  

یکی از گران‌ترین و البته لوکس‌ترین هتل‌‌های پوکت همین هتل جذاب است و اینکه باغ‌‌های پر از گیاهان گرمسیری و خدمات 24 ساعته این هتل تقریبا بی‌‌نقص بوده و موقعیت مکانی هتل در نزدیکی فرودگاه بین ‌المللی پوکت و دارای دسترسی عالی به شهر است؛ اما احتمالا برای آن دسته از مسافران تور تایلند که ترجیح می‌دهند جزیره را بگردند این منطقه از پوکت زیاد جذاب نیست. هتل جی دبلیو ماریوت پوکت 3 استخر شنای بسیار سطح بالا، یک اسپای لوکس و 12 رستوران و کافه مختلف را در خود دارد. 

    هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ | Grand Mercure Phuket Patong  

این هتل لوکس و بسیار شگفت ‌انگیز دارای 314 اتاق است. هتل در مرکز منطقه پاتونگ قرار گرفته است و به فاصله یک پیاده ‌روی کوتاه از ساحل بسیار معروف پاتونگ و زندگی شبانه جاده بانگلا فاصله زمانی دارد. در ضمن تمامی اتاق‌ها به سبک مدرن هستند و سرویس‌‌های بهداشتی لوکسی دارند و بعضی از اتاق‌های هتل گرند مرکور پوکت بالکن هم دارند. راستی در بخش طراحی این هتل، از زیبایی‌های طبیعی پوکت و میراث فرهنگی تایلند هم بهره برده شده است.

    هتل کالیما ریزورت اند اسپا پوکت | Kalima Resort & Spa

هتل کالیما ریزورت اند اسپا پوکت تنها 5 دقیقه با قلب پرتپش پوکت یعنی پاتونگ فاصله زمانی دارد. این هتل با امکانات فوق‌العاده عالی که به میهمانان خود ارائه می‌کند، توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در میان میهمانان کسب کند. در ضمن شما میهمانان این امکان را دارید که بعد از گذراندن یک روز پرهیجان در استخر هتل شنا کنید و یا از خدمات ماساژ و اسپای ارائه شده در هتل لذت ببرید. هتل 5 ستاره هتل کالیما ریزورت اند اسپا در موقعیت عالی و مناسبی قرار دارد و تنها 5 دقیقه با مرکز خرید جانگ سیلون و نیم ساعت تا فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد.

لیست هتل‌های پوکت و نرخ هتلهای پوکت

در ادامه می‌توانید لیست هتل‌های محبوب پوکت را مشاهده بفرمایید

    هتل Hyatt Regency Phuket Resort

    هتل Avista Hideaway Phuket

    هتل Hyatt Palace Phuket Patong

    هتل Araya Beach Patong Phuket

    هتل The Ashlee Heights Patong

    هتل Patong Heritage Phuket

    هتل The Lunar Patong Phuket

    هتل Sunset Beach Resort Phuket

    هتل Shanaya Beach Resort Phuket

    هتل Grand Mercure Phuket

    هتل The Charm Resort Phuket

    هتل The Gig Hotel Patong Beach

تور پاتایا زمستان      02188487125

تور پاتایا «Pattaya tour» یکی از معروفترین تورهای آسیایی است که نزد ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار است. سواحل زیبا، طبیعت چشم نواز، انواع تفریحات آبی و سرگرمی های گروهی شما را مجاب خواهد کرد در نهایت این تور پاتایا پوکت را بعنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنید. تور پاتایا پارسا گشت  به شما این امکان را خواهد داد با استفاده از مقایسه تورها بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله سعی خواهیم کرد بهترین زمان سفر و جاهای دیدنی پاتایا را به شما معرفی کنیم.

شرایط اخذ ویزای تایلند؛ راه سختی نخواهید داشت!

برای اخذ ویزای تایلند شما فقط به گردش حساب 1 ماهه خود نیاز دارید. تنها شرطی که برای اخذ ویزای تایلند وجود دارد این است که موجودی حساب شما در برگه گردش حساب برای هر نفر، باید بالای 5,000,000 تومان باشد. حتی در صورتی که در برگه گردش حساب این موجودی را نداشته باشید، می‌توانید با افزایش موجودی حساب‌تان، دوباره برای اخذ ویزای تایلند اقدام کنید. فرم تکمیل شده ویزای تایلند، گردش حساب 1 ماه اخیر، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، 2 قطعه عکس 4×6، کپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه (بدون نیاز به ترجمه)، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و بیمه مسافرتی از مدارک درخواست ویزای تایلند می‌باشد. حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست ویزای تایلند، جواب آن برای شما ارسال می‌شود.

بهترین زمان سفر به پاتایا؛ هر تایمی به غیر از زمان‌های گرم!

پاتایا همانند دیگر شهرهای تایلند، دارای آب و هوای گرمسیری می‌باشد. اگر با گرمای هوا مشکلی ندارید، بهتر است در فصل تابستان سفر کنید. چرا که در این زمان پاتایا میزبان تعداد کمی از گردشگران می‌باشد. اما اگر آب و هوا برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنیم فصل‌های پائیز و زمستان به پاتایا سفر کنید. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که در فصل تابستان در پاتایا جشنواره‌های مختلفی با هدف جذب گردشگران برگزار می‌شود.

بهترین جاهای دیدنی پاتایا

پاتایا با داشتن جاهای دیدنی بسیار در طول سال ها شهرت بسیاری پیدا کرده است. گردشگرانی که علاقه ی بسیاری به سواحل آبی و تفریحات شبانه دارند می توانند با تور پاتایا به این شهر سفر کنند.

مینی سیم در پاتایا (Mini Siam)

 

یکی از جاذبه های شناخته شده در پاتایا مینی سیم یا پارک مینیاتوری در پاتایا است. این مجموعه در سال 1985 با مساحتی حدود 46400 متر مربع به عنوان یک بخش تحقیقاتی احداث شد. این محل حدوداً از 100 مدل ماکت های مینیاتوری از جاذبه های دیدنی تایلند و مجسمه و برج های مشهور دنیا مانند ایفل و آزادی تشکیل شده، می توانید به همراه گردشگران تور پاتایا از ماکت برج ایفل، مجسمه آزادی و دیگر مناطق مشهور دیدن کنید.

 

ساعت بازدید: 07:00 الی 21:00

معبد وات فرا خائو (Wat Phra Yai)

 

از بزرگترین معابد تایلند، وات فرا خائو است که در جزیره ای به اسم سامویی حوالی پاتایا واقع شده. این مجسمه عظیم الجثه با طول 12 متر در سال 1972 بنا شد و به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های تایلند نام برده می شود. در اطراف این منطقه سواحل زیبا به همراه کافه و فروشگاه های سنتی وجود دارد که گردشگران تور پاتایا می توانند از آن جا مجسمه های بودایی کوچک به عنوان سوغاتی تهیه کنند.

 

ساعت بازدید: 08:00 الی 18:00

آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا (Underwater World Pattaya)

 

اولین آکواریوم تایلند با داشتن گنجایش 2.3 میلیون لیتر آب با بیش از 5000 گونه مختلف موجودات دریایی درون خود یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. موجوداتی مانند مرجان ها، کوسه ها، ماهی های غول پیکر، پرتوهای مانتا (سفره‌ماهی دیو) و سفره ماهی را می توانید در تونل 100 متری اکریلیک تماشا کنید. حرکت این ماهی های زیبا است؛ حیوانات آبی دیگری همچون لاک پشت را می توانید از نزدیک لمس و به آن ها غذا دهید و جهان زیر دریا را کاوش کنید. بلیط بازدید از این مجموعه را می توان آنلاین نیز رزرو کرد اما بهتر است از یک روز قبل برای رزرو اقدام کنید.

 

ساعت بازدید: 09:00 الی 18:00

معبد حقیقت در پاتایا (Sanctuary of Truth)

 

این معبد چوبی غول‌پیکر، سال 1981 در محدوده شمال پاتایا در دوره آیاتویا بنا شد. معبد حقیقت سال 2008 با ارتفاع 100 متر و فضای درونی 215 متر مکعب، نامزد بهترین مکان گردشگری پاتایا شد. منبَت کاری و تزئینات این عبادتگاه بسیار حیرت انگیز است و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. مساحت این مجموعه تقریباً 13 هکتار است و به سبک معماری چینی ساخت شده است. در داخل آن از مجسمه های چوبی پر شده است. بازدید از معبد حقیقت در برنامه گردشگری تور پاتایا قرار دارد.

 

ساعت بازدید: 08:00 الی 18:00

ساحل جامتین پاتایا (Jomtien Beach)

 

یکی از زیبا ترین ساحل ها و جاهای دیدنی پاتایا ساحل جامتین است این ساحل در 3 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده. علاوه بر شن های طلایی، آب زلال و شفاف، دارای رستوران، کافه های مختلف و هتل نیز است که می توانید با اقامت در یکی از هتل های اطراف بهترین تجربه را برای خود رقم بزنید. در هر ساعتی از شبانه روز بازدید از ساحل جامتین پاتایا، آزاد و رایگان است.

پارک سنگی پاتایا

 

این پارک میلیون ها سال است که یکی از عجیب ترین جاذبه های گردشگری است که در 9 کیلومتری پاتایا واقع شده. با گذشت زمان درختان، فسیل و به سنگ تبدیل شده اند. افزون براین گیاهان زیبا، حیوانات و انواع پرندگان مانند آهو، تمساح، ماهی، اسب و خرس های آسیایی در این باغ نگهداری می شوند که می توانید از روی پل بالای حوضچه، به تمساح ها غذا دهید.

 

ساعت بازدید: 09:00 الی 17:00

واکینگ استریت (walking street)

 

واکینگ استریت خیابانی عریض، در قسمت جنوبی جاده‌ی ساحلی قرار گرفته و یکی از بزرگترین و شلوغ ترین نقاط تایلند می باشد؛ همچنین برگزاری نمایش ها، فستیوال ها و مراسم های با شکوه و امکاناتی چون غرفه های صنایع دستی، کافه ها و رستوران ها موجب شده مورد استقبال گردشگران تور پاتایا قرار گیرد. شب های پاتایا در خیابان وایکینگ استریت پاتایا با وجود نورپردازی و تابلوهای رنگی جلوه‌ی بسیار زیبایی به خود می گیرد. دراین خیابان ساعت 7 عصر تا 3 شب ورود و خروج انواع خودرو‌‌ها ممنوع است‌.

پارک آبی کارتون نتورک آمازون (Cartoon Network Amazon)

 

کسی نیست که با سفر به پاتایا دلش نخواهد از این پارک رویایی دیدن کند ساخت پارک آبی نتورک با داشتن پیشرفته ترین امکانات توانسته در میان هفت پارک آبی آسیا قرار بگیرد. تمام تفریحات این پارک با کم ترین قیمت به تمامی گردشگران “تور پاتایا” و ساکنین آن جا ارائه می شود. این پارک بسیار گسترده بوده و شما را یاد کارتون های والت‌ دیزنی می اندازد. کودکان می توانند شخصیت های کارتونی را از نزدیک لمس کنند این پارک به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر کدام از آن ها هیجان خاص خود را دارند همچنین این مجموعه 18 سرسره آبی دارد، برخی از محبوب ترین آن ها سرسره آمینتریکس، سرسره چرخش موزی، سرسره پرش جیک و سرسره سقوط آزاد می باشد. برای دسترسی به این پارک ابتدا باید خود را به “چنبوری” برسانید سپس به منطقه ساتاهیپ بروید و توسط تاکسی به نجومتین 8، فرعی 888 خود را به پارک آبی کارتون نتورک آمازون برسانید.

 

 

باغ گرمسیری نانگ نوچ (Nong Nooch Tropical Garden Pattaya)

 

یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا باغ نانگ نوچ پاتایا نام دارد که مساحت آن 2.4 کیلومتر مربع است. انواع گونه های گیاهی جهان را در این باغ می توانید مشاهده کنید از فعالیت های دیگری که می توانید در این پارک انجام دهید قایق سواری، فیل سواری و بازدید نمایش آن هاست. به دلیل گسترده بودن این منطقه می توانید دوچرخه اجاره کرده و از محیط اطراف خود لذت ببرید. این باغ در 20 کیلومتری پاتایا قرار دارد از ویژگی های این پارک می توان به نمایش های فرهنگی، مجسمه های حیوانات، تپه پروانه، دره دایناسورها، نمایشگاه اتوموبیل ها و مجموعه‌ ای از باغ ها اشاره کرد.

جنگل گیبون پاتایا (Hoollongapar Gibbon Sanctuary)

 

یکی از مناظر خارق العاده در جنوب شرقی پاتایا جنگل گیبون نام دارد. فرصت ماجراجویی در این جنگل را از دست ندهید. استفاده از زیپ لاین توسط راهنمایان مجرب یکی ازمهیج ترین تفریحات این جنگل است. این زیپ لاین ها دارای تجهیزات ایمنی کاملی می باشند و هیچ گونه آسیبی به طبیعت نمی رسانند ولی اگر ترس از ارتفاع دارید بهتر است آن را امتحان نکنید. در این پارک با گونه هایی از پرندگان و حیواناتی مانند فیل، زرافه، ببر، شیر و میمون مواجه خواهید شد.

 

 

خدمات تور پاتایا؛ همان چیزی که به دنبالش هستید!

 

خدمات تور پاتایا ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. اما خدمات زیر معمولا در تمامی تورهای پاتایا ارائه می‌شود:

 

    اخذ ویزای تایلند

    رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

    رزرو هتل به همراه صبحانه

    ترانسفر فرودگاهی

    ترانسفر بین شهری و از فرودگاه بانکوک

    بیمه مسافرتی با توجه به تعداد روزهای اقامت

    تور لیدر فارسی زبان

    راهنمای محلی

    سیم کارت اعتباری تایلند (در صورت نیاز)

 

قیمت تور پاتایا؛ هزینه تور پاتایا برچه اساسی از شما دریافت می‌شود؟

 

هزینه تور پاتایا بر اساس 2 پارامتر خطوط هواپیمایی و هتل محل اقامت تعیین می‌شود. در حال حاضر فقط ایرلاین ماهان مسافرین را از تهران به سمت پاتایا جابجا می‌کند. قیمت هتل‌های پاتایا نیز بر اساس دلار و یورو محاسبه میشود. نکته مهمی که در انتخاب هتل باید در نظر داشته باشید این است که هرچه هتل شما به مرکز شهر پاتایا نزدیک تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و هرچه هتل شما به حومه شهر نزدیک باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. نرخ پکیج‌های پاتایا براساس تعداد شب های اقامت، ترکیبی بودن با دیگر شهرها، زمان سفر و هتل محل اقامت متفاوت است و شما هزینه‌های تور پاتایا را می‌توانید در پکیج های بالا مشاهده کنید.

هزینه‌های روزانه در شهر پاتایا؛ به طور میانگین 2,200 بات تایلند!

 

شما به طور میانگین برای هر وعده غذایی 475 بات، بلیط اماکن تفریحی و گردشگری 543 بات، جابجایی داخل شهر 375 بات، یک بطری آب 51 بات و برای سرقت و دزدی نیز 1,070 بات در نظر بگیرید! در حال حاضر که این مطلب را می‌خوانید هر بات تایلند 420 ریال می‌باشد!

کیفیت هتل‌های پاتایا؛ 100% راضی برمی‌گردید!

 

قبل از هرچیز از کارگزار خود بخواهید که عکس‌های هتل محل اقامت را برای شما ارسال کنند. معمولا هتل‌های پاتایا فقط دارای صبحانه می‌باشد. نکته مهمی که در انتخاب هتل به شما گوشزد کردیم، این است که موقعیت مکانی هتل را در نظر بگیرید. معمولا اگر هتل را در حومه شهر پاتایا (لزومی به رزرو هتل در خارج از شهر نیست و منظور از حومه، دور بودن از مرکز شهر می‌باشد) رزرو کنید، با احتساب هزینه‌های رفت و آمد، به صرفه‌تر از رزرو هتل در مرکز شهر می‌باشد.

راهنمای سفر به پاتایا

 

معمولاً سفر به پاتایا به صورت مسقیم از ایران امکانپذیر نیست مگر اینکه پروازهای چارتری در زمان های خاص برگزار شود. در واقع ابتدا به بانکوک می روید سپس به صورت زمینی به پاتایا سفر می کنید. این شهر تنها 140 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد. پیشنهاد پارسا گشت  به شما اتوبوس می باشد زیرا هزینه سفر با تاکسی بسیار گران تمام می شود.

مراکز خرید پاتایا

 

یکی از تفریحات هر سفری پاساژ گردی و خرید سوغاتی است، اما بهتر است قبل از آن، از امکانات و خدمات مراکز خرید پاتایا، اطلاع داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید. به دلیل افزایش جمعیت و بیشتر شدن نیازهای مردم مراکز خرید بسیاری در پاتایا تاسیس شده این مراکز خرید درتمام شهر گسترده شده تا با نیازهای همه قشرهای مختلف جامعه پاسخ دهد. روزانه گردشگران زیای به همراه تور پاتایا از این اماکن بازدید می کنند.

بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market)

 

این بازار در سال 2008 در قلب پاتایا به وجود آمد و با کالا های مقرون و به صرفه به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا شناخته شد. مساحت این بازار حدود 100000 متر مربع شامل مغازه هایی همچون سالن های غذا خوری، گلخانه، دکه های میوه فروشی، پوشاک و فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی می باشد. در بین این بازار رودخانه ای وجود دارد که توریست ها و مردم شهر با قایق از رودخانه عبور می کنند. برخی از فروشندگان بر روی قایق بساطشان را میچینند. موقعیت مکانی این بازار باعث شده که سالانه گردشگران زیادی به همراه تور پاتایا پوکت از این مجموعه بازدید کنند و از فروشگاه های بازار در حواشی دریاچه دیدن کنند.

بازار شب در پاتایا (Pattaya Night Bazaar)

 

در این بازار 80 قرفه وجود دارد که علاوه بر خرید تجربه خوردن غذاهای تایلندی را نیز تجربه خواهید کرد. محصولاتی مثل پوشاک، مواد بهداشتی و شوینده، کیف و کفش، غذاهای خوشمزه آسیایی، گوشت کبابی، ماهی شور و سالادهای تند از جمله غذاهایی است که در رستوران‌ های بازار شب پاتایا سرو می شود. البته این بازار در انتهای شب کمی شلوغ می شود،  بهتر است زودتر برای خرید اقدام کنید.

 

ساعت بازدید: جمعه، شنبه و یکشنبه 17:00 الی 23:00

مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival Pattaya Beach)

 

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا یکی از بزرگترین مراکز ساحلی در آسیا است که دارای مساحت 200 هزار متر مربع در 7 طبقه می باشد. این مجموعه اولین بار در سال 2009 درب های خود را به روی مردم گشود که طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی و کیف و کفش در این مجموعه به فروش می رسد. اکثر برندهایی چون زارا، کالوین کلاین وH&M در این مرکز خرید شعبه دارند در صورت خستگی می توانید به رستوران ها ، کافه ها و فودکورت مراجعه کنید.

مرکز خرید میموسا (MIMOSA Pattaya)

 

میموسا یک مرکز خرید رنگارنگ است که طراحی و معماری آن از کولمار یکی از شهر های فرانسه الهام گرفته شده است این منطقه به شهرعشق هم شناخته می شود تمام آنچه را که فکرش را بکنید در این مرکز خرید وجود دارد که شامل پوشاک، صنایع دستی، جواهرات، مکانی برای سرگرم شدن کودکان، رستوران با غذای های بین المللی، لوازم الکترونیکی و خانگی. مرکز خرید میموسا در قسمت جنوبی خیابان سوخومویت قرار دارد .

مرکز خرید اوت لت مال

 

این مرکز با داشتن قیمت های مرقون و به صرفه توانسته محبوبیت بسیاری بین گردشگران تور پاتایا بوجود بیاورد. این مجموعه دارای دو بخش اوت لت و بازار مد پریمیوم می باشد اگر به دنبال خریدی ارزان هستید بازدید از این مرکز خرید را از دست ندهید و باید بدانید حراج های بسیار بزرگی در مرکز خرید اوت لت مال پاتایا وجود دارد که گاهی به 70% می رسد از امکانات این مرکز خرید پارکینگ آن است که ظرفیت 1000 خودرو را دارد.

مرکز خرید رویال گاردن (Royal Garden Plaza)

 

این مرکز بین المللی و تجاری نخستین و بزرگترین مرکز خرید پاتایا است که در سال 1993 افتتاح شد. این مرکز خرید دارای سه طبقه می باشد که طبقه اول به خورده فروشی هایی مانند کافی شاپ، لوازم جانبی موبایل و پوشاک اختصاص داده شده؛ طبقه دوم برای سرگرمی مانند زمین بازی برای هه سنین و موزه است؛ در طبقه سوم فودکورت های بین المللی قرار دارد که انواع غذاهای تایلندی در مرکز خرید رویال گاردن پاتایا سرو می شود. 

ساعت بازدید: 11:00 الی 23:00

تور بانکوک زمستان    02188487124

چرا تور تایلند؟

تور بانکوک

 

بانکوک پایتخت کشور زیبای تایلند بوده و تور بانکوک بیشترین تعداد توریست را در مقایسه با سایر شهر های جهان به خود اختصاص داده و دلیل آن را می توان زیبایی بخش ها و وجود جاذبه های بی نظیر دانست.

 

در این شهر می توانید از مراکز تفریحی متعددی نظیر: کاخ بزرگ، بازار روی آب، مزرعه تمساح ها، معبد بودا و … دیدن نمایید و به دلیل مزرعه های رنگارنگ، درختان سر به فلک کشیده، فرهنگ غنی مردم هر ساله گردشگران بسیاری این شهر را به عنوان هدف قرار می دهند. ناگفته نماند که غذاهای لذیذ و محلی بانکوک را نیز نباید فراموش کنید چرا که طعم لذیذ آن یکی از بهترین خاطره ها را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

تور بانکوک دو خصوصیت دارد؛ ارزان و لوکس بودن! به دلیل آنکه بانکوک محبوب‌ترین شهر گردشگری جهان است، رقابت بالایی برای جذب گردشگران و مسافران وجود دارد که می‌توانید لوکس‌ترین هتل‌ها و امکانات را با ارزان‌ترین قیمت تجربه کنید! به طور مثال می‌توان هتلی با شهرت جهانی را با یک سوم قیمت سایر پایتخت‌های جهان در بانکوک رزرو کرد! اخذ ویزای بانکوک از هر زمانی دیگر آسان‌تر است و از آنجا که بانکوک از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری است، فقط با دانستن بهترین زمان‌های سفر به بانکوک، بهترین هتل‌ها و خدمات تور بانکوک، عوامل موثر در قیمت تور بانکوک و مخارج روزانه آماده‌ی سفر شوید! حتی یک دلیل هم وجود ندارد که بانکوک تایلند را در صدر مقاصد گردشگری خود قرار ندهید! چند دقیقه‌ای همراه ما باشید

اخذ ویزای تایلند، ساده‌ترین کاری که در زندگی انجام داده‌اید!

 

ویزای تایلند را می‌توان با کمترین تلاش اخذ کرد! گردش حساب 1 ماهه اخیر و تمکن مالی 5,000,000 تومانی برای هر نفر تنها شرایط اخذ ویزای تایلند است و به راحتی با ارائه مدارک خود به سفارت خانه، 3 روز بعد ویزای خود را دریافت کنید! در حال حاضر ویزای تایلند در دو نوع سینگل (58 روزه) و مولتی ۶ ماهه صادر می‌شود. ویزای سینگل تایلند را معمولا برای شرکت در تور تایلند اخذ می‌کنند و حدودا ۳۷ یورو هزینه دارد. ویزای مولتی ۶ ماهه تایلند نیز با مبلغ ۱۵۰ یورو درخواست می‌شود. باید در نظر داشته باشید که برای دریافت ویزای تایلند نیازی به تعیین وقت سفارت نیست، چون خودتان قادر به اقدام برای اخذ ویزا نیستید و فقط از طریق آژانس‌ها و کارگزاران ویزای تایلند باید درخواست خود را ارسال کنید.

بهترین زمان سفر به (از نظر آب و هوا، هزینه‌ها، ازدحام گردشگران)

 

بانکوک در واقع 3 فصل دارد. فصل گرم، فصل بارانی و فصل خنک؛ اما نگذارید این اسم‌ها گمراه‌تان کند، چرا که آب و هوای بانکوک هرگز آنقدرها هم “خنک” نیست! پس وقتی به بانکوک می‌روید توقع آب و هوای خنک و مطبوع نداشته باشید. آب و هوا در تمام سال گرم و شرجی است و در فصل خنک تنها چند درجه از سایر فصول کاهش دما محسوس است.

بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به بانکوک؛ آبان تا اسفند (فصل خنک)

 

آبان تا اسفند، بانکوک میزبان گردشگران بسیاری می‌باشد. دمای هوا چند درجه‌ای خنک‌تر و هوا کمتر شرجی است. این شرایط بهتر جوی، این ماه‌ها را به بهترین بازه‌ زمانی برای سفر به بانکوک تبدیل می‌کند و این یعنی بیشترین حجم گردشگران، آبان تا اسفند را برای سفر به بانکوک انتخاب می‌کنند و به همین دلیل قیمت‌ها از سایر فصول کمی بیشتر است.

برای سفری ارزان‌تر؛ تیر تا مهر (فصل بارندگی) را برای سفر به بانکوک انتخاب کنید!

 

فصل بارندگی به آن معنی نیست که تمام روز بارانی سنگین می‌بارد. در واقع فصل بارندگی بانکوک ترکیبی از روزهای کم نور و آسمان‌هایی ابری است. زمان‌هایی که باران نمی‌بارد لذت بردن از مناظر و طبیعت بانکوک چندان هم سخت نیست! به علاوه، این فصل ارزان‌ترین نرخ‌های هتل و مخارج روزانه را دارا می‌باشد!

اسفند تا خرداد؛ گرم‌ترین و کم ازدحام‌ترین ماه‌های بانکوک!

 

از ماه اسفند تا خرداد میانگین دمای هوای بانکوک به بیش از 40 درجه سانتیگراد می‌رسد و هوا شدیدا شرجیست. سفر در این بازه برای عموم مردم با هدف گردشگری توصیه نمی‌شود. مگر اینکه بخواهید در کم ازدحام‌ترین بازه سال، از بانکوک دیدن کنید.

خدمات رایج تور بانکوک شامل چه مواردی است؟!

 

    اخذ ویزای تایلند

    بلیط رفت و برگشت هواپیما

    رزرو هتل به همراه صبحانه

    ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

    بیمه مسافرتی (با توجه به تعداد روزهای اقامت)

    تور لیدر فارسی زبان

    راهنمای محلی

    گشت شهری

    سیم کارت اعتباری تایلند (در صورت نیاز)

 

تعیین قیمت تور بانکوک به چه شکل است؟ چگونه هزینه‌های خود را کاهش دهیم؟

 

در تعیین قیمت تور بانکوک مواردی نظیر کیفیت هتل، خطوط هوایی، کلاس پروازی، ساعت پرواز، تعداد روزهای اقامت شما، مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز، تعداد گشت‌ها، خدمات اضافی (مانند ناهار یا گشت اضافی) و یا ترکیبی بودن تور بانکوک با شهر‌های دیگر موثر است. هتل‌ها هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر باشند و دسترسی بهتری به فرودگاه، مراکز خرید، تفریحگاه‌ها و غیره داشته باشند، قیمت‌شان بیشتر است. با انتخاب کلاس پروازی اکونومی، می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید و صرفه جویی کنید!

تور ارزان بانکوک به معنی بی کیفیت بودن هتل‌ها نیست!

 

هتل‌های زیادی در بانکوک برای اقامت وجود دارد. چشم انداز‌های نفس گیر، لوکس بودن هتل و امکانات آن، به صرفه بودن قیمت هتل، دسترسی و نزدیک بودن آن به اماکن تفریحی یا فرودگاه می‌تواند مهم‌ترین دلایل شما برای انتخاب هتل باشد. هتل‌های تایلند و به خصوص بانکوک (پایتخت آن) به ارزانی و کیفیت شهرت دارد. در بانکوک به سادگی می‌توانید معتبرترین و لوکس‌ترین هتل‌های جهان را با یک سوم تا یک چهارم قیمت رزرو کنید. رقابت بین هتل‌ها بالاست و هتل‌ها با بالا بردن کیفیت و کاهش قیمت‌ها سعی در جلب مشتری دارند. در چنین شرایطی، بانکوک از بالاترین کیفیت هتل‌ها برخوردار است. عموم گردشگران بانکوک از نظافت، خدمات، گشت‌ها، کیفیت غذا و نوشیدنی، برخورد کارکنان و غیره راضی هستند. اگر به دنبال بهترین هتل‌ها از نظر مردم هستید، هتل‌های Mandarin Oriental Bangkok، The Siam، Bangkok Publishing Residence، The Sukhothai Bangkok، Chakrabongse Villas از بهترین هتل‌های بانکوک از نظر مردم هستند.

در بانکوک روزانه، هفتگی و ماهانه چقدر هزینه دارید؟

 

روزانه 2,214 بات، هفتگی 15,500 بات و ماهانه 66,416 بات هزینه دارد. هزینه‌های روزانه ذکر شده شامل 1,239 بات برای هتل (اقامت)، 518 بات برای غذا، 43 بات برای آب شرب، 143 بات برای وسایل نقلیه بین شهری، 414 بات برای تفریح، 148 بات برای انعام (دلخواه)، 460 بات برای جیب بری و دزدی و 260 بات برای نوشیدنی هستند.

جاذبه های گردشگری بانکوک

 

    در بانکوک از کدام بناها و مناظر دیدن کنیم؟

 

جاذبه های توریستی شهر بانکوک بسیار زیاد می باشند به طوری که اگر مدت ها در این شهر بمانید نمی توانید از تمامی جاذبه های گردشگری بانکوک دیدن کنید. شهر بانکوک دارای صدها معبد می باشد که در تورهای ارزان قیمت بانکوک در فصل تابستان از معابدی چون معبد پو (wat Pho) که دارای مجسمه ای از بودا به صورت خوابیده قرار گرفته، معبد پرا کاو (Wat Phra Kaew) که در داخل کاخ بزرگ بانکوک ساخته شده است، معبد بنجا (Wat Benja) که تمامی دیوارهای خارجی این معبد از سنگ های مرمر وارداتی از ایتالیا ساخته شده است و معبد وات سوتات (Wat Suthat) با برج بزرگ قرمز رنگ خود شناخته شده است از جمله 400 معبد موجود در بانگکوک تایلند می باشند. گفتنی است اگر تورهای لحظه آخری تایلند تابستان 99 را تهیه کنید می توانید در جشن سال نو تایلند (جشنواره آب) شرکت کنید، این جشن به مدت سه روز از سیزدهم الی پانزدهم ماه آوریل در شهرهای بزرگ تایلند مانند بانکوک، پاتایا و پوکت برگزار می شود و مردم تایلند از آب خوشبو برای شستن گناهان سال گذشته استفاده می کنند.

 

یکی از جاهای دیدنی و جذاب بانکوک میتوانیم باغ رز را نام ببریم. که روحیه گردشگران را شاداب میکند و می توانند عکسهای زیبایی به یادگاری بگیرند در این باغ گل ، بیشتر از 200 نوع گل میتوانید مشاهده کنید و عطر گل ها از دور به مشام میرسد که هوای مطبوعی در فضا پخش میکند. استشمام کردن در این هوا لذت بخش است. حتما گردشگران تور ارزان تایلند به اینجا سری بزنند و این باغ گل زیبا را از دست ندهند.

غذاهای بانکوک

 

غذاهای بانکوک می توانند یکی از دلایل جذب توریست به این شهر باشند، غذاهای تایلندی معجونی از طعم ها، رایحه ها و رنگ ها می باشند و می توان گفت غذا خوردن در تایلند یک تفریح دلچسب است.اکثر غذاهای تایلندی مانند سایر کشورهای آسیایی از برنج تشکیل شده اند اما تنوع غذاهای تایلند فقط انواع برنج نیست بلکه انواع سوپ ها، سالادها، غذاهای دریایی، کباب ها و حشرات می باشند.

 

در بانکوک شما می توانید انواع رستوران ها را بیابید، رستوران های لوکس و حتی غذاهای خیابانی که هر توریستی را به خود جذب می کند.

گفتنی است که بانکوک علاوه بر غذاهای بومی و بین المللی دارای رستوران های ایرانی و رستوران هایی با غذای حلال نیز می باشد.

بهترین غذاهای تایلندی

 

در تمام نقاط دنیا رستوران های تایلندی وجود دارد. طعم و مزه خاص غذاهای این منطقه باعث شهرت آن ها شده و طرفداران زیادی دارند. غذاهای تایلندی ترکیب هیجان انگیزی از مزه ها هستند و بیشتر آن ها تند و تیز هستند. در سفر با تور پوکت یا سفر به بانکوک و پاتایا بی شک زمانی برای امتحان کردن همه ی غذاهای بومی این کشور نخواهید داشت، اما اگر نام بهترین و معروف ترین غذاهای تایلندی را بدانید می توانید طعم برترین های آن ها را بچشید. تام خا گای، سام تام، تام یام گونگ، یان نوا، پد خائو، مرغ سبز، سوپ نارگیل با مرغ، گائنگ دائنگ، فت کپرائو، لارب، گوشت خوک سرخ شده به همراه ریحان، یاکیسوبا مرغ و نودل سرخ شده به سبک تایلندی محبوب ترین غذاها از دیدگاه گردشگرانی که به این کشور سفر کرده اند، هستند.

خرید در بانکوک بهترین آفرها و تخفیف ها در مراکز خرید بانکوک 

 

شهر بانکوک بیشتر از چیزی که تصور می شود دارای مراکز خرید است، مراکز خرید متناسب با هر مقدار بودجه از مرکز شهر تا حومه شهر.

از مراکز خرید بانکوک می توان به مرکز خرید لوکس سیام (Siam)، پانتیپ پلازا (Pantip Plaza) که بورس انواع لوازم الکترونیکی است، مرکز خرید پر شور و شوق محله چینی ها، بازار مواد غذایی تورکور (Tor Kor) که یکی از بهترین بازارهای مواد غذایی در سطح بین المللی است و بازار گل بانکوک (Bankok Flower Market).

 

جاذبه های گردشگری بانکوک:

معروف ترین جاذبه های گردشگری تایلند

 

هر یک از شهرهای توریستی تایلند که پیش تر به آن ها اشاره کردیم جاذبه های گردشگری خاصی دارند. جاذبه های بانکوک بیشتر بناهای تاریخی و معابد بودایی با سازه های خاص و چشمگیر هستند. تور تایلند پاتایا فرصتی برای استفاده از سالن های ماساژ بی نظیر و تفریحات هیجان انگیز در این شهر است. جاهای دیدنی پوکت بیشتر پدیده ها و مناطق طبیعی زیبا و بی نظیر هستند که گردشگران در این جزیره افسانه ای از آن ها بازدید می کنند. کاخ بزرگ تایلند، روستای پای تایلند، پارک آبی تایلند، جزایر رویایی سیمیلان، جزیره ریلای تایلند، پارک ملی خاو یای، مراکز خرید تایلند، شهرهای کرابی و آیوتا، خلیج فانگ نا، جزایر فی فی، چیانگ مای و معبد سپیده دم یا وات آرون تعدادی از مشهورترین مکان های دیدنی کشور زیبای تایلند هستند.

 

شهر سوخته آیوتا بانکوک

 

شهر سوخته آیونا با تاریخ کهن، حکومت ها و قومیت های گوناگونی را در خود نهاده است. این شهر حدود 4 قرن پایتخت تایلند بود و بناههای تاریخی قدیمی زیادی در آن وجود دارد. مرکز تمدن جنوب شرق آسیا این شهر بوده که در فاصله 90 کیلومتری بانکوک قرار دارد. 400 معبد با معماری کم نظیری در این شهر قرار دارد که متاسفانه تنها تعدادی از آنها و چند مجسمه بودای نیمه ویران و تعداد معبد که تخریب شده در آیوتا باقی مانده است. در آن برهه از تاریخ این شهر یکی از بزرگترین شهرهای دنیا به شمار می رفت و در سال 1350 که پادشاهی آیوتا شکل گرفت دومین پایتخت سیام بعد از سوخوتای محسوب می شد. قرن 16 اوج اقتدار و قدرت این شهر بود و قلمرو آن به حدی گسترش یافت که از کامبوج، لائوس و برمه کنونی نیز فراتر رفت و حتی در دوره سلطنت لویی چهاردهم با فرانسه نیز ارتباط داشت. شهر سوخته آیوتا جزو فهرست آثار جهانی یونسکو قرار دارد و در قرن 17 در لیست شهرهای زیبای دنیا قرار داشت و  33 پادشاه تایلندی در آن فرمانروایی کردند، اما در اوایل قرن 18 بخش های از آن فتح و سپس تخریب گردید. معماری این شهر هر توریست را مجذوب خود می کند و تلفیقی از معماری کامبوج و دوره ی سوخوتای در بناهای آن به چشم می خورد و از نقاط محبوب بانکوک به شمار می رود.

 

مجسمه بودای زمردین بانکوک

 

مجسمه ی بودای مقدس ، به رنگ سبز یشمی بوده  و لباسی طلایی به تن دارد. این مجسمه در این معبد به حالت نشسته است و ارتفاع آن حدود 45 سانتی متر است. بر اساس اعتقادات مردم تایلند، این مجسمه در سال ۴۳ ، قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس ازطول سالها و اتفاقات عجیب و غریب در بانکوک و در مجموعه کاخ پادشاهی گرفت.

 

این مجسمه، بودا را در حال مدیتیشن به نمایش گذاشته که این حالت مجسمه در تایلند شهرت ندارد و  بیشتر به جنوب هند و سریلانکا بر می گردد و به همین علت برخی ها بر این باورند که اصالت این مجسمه مقدس مربوط به هند و یا سریلانکا می باشد.این مجسمه بودا دارای سه لباس زرین است که هر فصلی توسط پادشاه تایلند در پی مراسم ویژه تعویض شده و و لباس های دیگر در کاخ به نمایش گذاشته می شود.

 

معبد وات سوتات Wat Suthat

 

معبد وات سوتات بانکوک wat suthat در نزدیکی منطقه شهرک چینی ها در بانکوک قدیم  قرار دارد و دارای طراحی و معماری باشکوه و بسیار کم نظیری است. در ساخت معبد وات سوتات 3 پادشاه نقش داشته اند. ابتدا در سال 1789 در زمان پادشای رامای اول ساخت آن آغاز شد و در دوره رامای دوم ادامه یافته و به دست رامای سوم خاتمه یافت.

 

 مجسمه های طلایی و برنزی بودا در داخل و بیرون این معبد وجود دارد که بسیار دیدنی است. نقاشی های دیواری بسیار بزرگ و طرح جالب سقف و وجود مجسمه های برنزی سربازان چینی در محوطه این معبد و وجود یکی از مجسمه های غول پیکر بودا از جنس طلا با ۲۱ متر طول  به زیبایی و شگفتی هر چه بیشتر معبد سوتات افزوده است.

 

مراکز خرید بانکوک :

 

مرکز خرید سنترال ورد بانکوک

 

مرکز خرید سنترال ورد یکی از هیجان انگیز ترین تجربه های خرید در بانکوک را به نمایش  می گذارد. این مرکز خرید  شامل انواع لباسهای با برند بین المللی، وسایل پیشرفته الکترونیکی، کتاب فروشیها، مبلمان، مواد غذایی، بانک ها، سالن های زیبایی، رستوران لذیذ و حتی یک زمین اسکی روی یخ می باشد.

 

این مرکز بسیاری از گزینه های وسوسه انگیز به شما پیشنهاد می دهد و شما به راحتی می تواند نیمی از روز را بدون اینکه متوجه گذر زمان شود در آن صرف کنید.این مرکز خرید بی شک بزرگترین مرکز خرید تایلند می باشد که در بانکوک واقع شده است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد.

 

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

 

سیام پاراگون در بین مردم بسیار محبوب است.  این مرکز خرید میزبان مارک های بین المللی سطح بالا است، بزرگترین آکواریوم آسیای جنوب شرقی در آن واقع شده است. دارای 16 صفحه نمایش سینمایی و همچنین شامل گزینه های جامعی از غذاهای جهان است. در این مرکز بیش از 250 فروشگاه وجود دارد.

 

اگر شما به دنبال چیزهای لوکس و فوق العاده هستید بهتر است از سیام پاراگون دیدن نمایید. این مرکز خرید در 4 طبقه گسترده است. طبقه اول شامل انواع برندهای پوشاک و کفش می باشد که از آن می توان انواع برندهای هرمس، ورساچه، آرمانی، هوگو باس و… را نام برد.

 

در طبقه دوم و سوم می توان انواع ابزار آلات مربوط به تفریح و سرگرمی را یافت، سالنهای زیبایی، وسایل خانه و همچنین در این طبقات نمایشگاه ماشین قرار دارد.طبقه چهارم دنیای فن آوری می باشد، همچنین رستورانها در این طبقه قرار دارد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد.

 

بازار شناور تالینگ چان بانکوک

 

این بازار چند کیلومتر خارج از بانکوک قرار دارد. می توانید نصف یک روز را بدون نیاز به راهنما در این محل بمانید و از صرف غذاهای دریایی در این محل لذت ببرید.بازار شناور به طور یکسانی برای گردشگران و مردم تایلند غیر قابل مقاومت است.هر جا که بازار شناور آخر هفته وجود دارد مواد غذایی وجود دارد و به دلیل وجود مواد غذایی جمعیت آن منطقه افزایش می یابد. گاهی اوقات محبوبیت بعضی از این بازارهای آنقدر زیاد  می شود که دیگر بکر بودنشان را ازدست می دهند.

برای لذت بردن از فضای بدون چانه زدن بر سر قیمت، سعی کنید از خرید در بازار قایقهای شناور لذت ببرید. در این محل می توانید خریدهای ارزان قیمت انجام دهید. همچنین می توانید از ماساژ گرفتن در این محل لذت ببری

سوغات تایلند:

 

سس و ادویه مخصوص تایلندی – فیل های چوبی – مجسمه های فیلی – پارچه های ابریشمی و کتان – زیورآلات – ظروف سرامیکی و میوه های تایلندی خوشمزه را میتوانید به عنوان سوغاتی استفاده کنید.

رزرو هتل های بانکوک با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های نزدیک به مرکز شهر بانکوک با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های ارزان بانکوک ببا کارگزارو مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های لوکس بانکوک با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های پنج ستاره بانکوک با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های چهار ستاره بانکوک با کارگزارو مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های سه ستاره بانکوک با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های دو ستاره بانکوک با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

رزرو هتل های پاتایا با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های نزدیک به ساحل شهر پاتایا با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های ارزان پاتایا با کارگزارو مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های لوکس پاتایا با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های پنج ستاره پاتایا با کارگز ارو مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های چهار ستاره پاتایا با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های سه ستاره پاتایا با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های دو ستاره پاتایا با کارگز ار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

رزرو هتل های پوکت با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های نزدیک به ساحل شهر پوکت با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های ارزان پوکت با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های لوکس پوکت با کارگزاری و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های پنج ستاره پوکت با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های چهار ستاره پوکت با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های سه ستاره پوکت با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

هتل های دو ستاره پوکت با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز خرید تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز خرید شهر پوکت تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز خرید شهر پاتایا تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز خرید شهر بانکوک تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز دیدنی و تفریحی تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز دیدنی و تفریحی شهر پوکت تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز دیدنی و تفریحی شهر پاتایا تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

مراکز دیدنی و تفریحی شهر بانکوک تایلندبا کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

رستوران های تایلندبا کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

رستوران های شهر پوکت تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

رستوران های شهر پاتایا تایلند با کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

رستوران های شهر بانکوک تایلندبا کارگزار و مجری تور تایلند تور پوکت تور پاتایا02188487126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست