۱۰ مقصد خانوادگی برای سفر به کشور تایلند

تجربه یک سفر خانوادگی به تایلند

سفر خانوادگی به تایلند می تواند یکی از بهترین خاطرات و تجربه های شما و خانواده شما باشد. کشور تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیایی و مقصد بسیاری از گردشگران است. پیدا کردن مکان هایی که هم برای بزرگترها و هم برای کودکان جالب باشد، مهم ترین بخش سفر به کشورهای خارجی است.

هنگام سفر به خارج، باید مطمئن شد که همه اعضای خانواده می توانند اوقات خوشی را سپری کنند. اگر قصد سفر خانوادگی به تایلند با تور را داشته باشید، تنها کافی است که به راهنمای تور خود اعتماد کرده و اجازه بدهید تا تور، شما را به جاذبه های گردشگری تایلند ببرد. اما اگر قصد دارید تا به صورت شخصی به تایلند سفر کنید، این مقاله از پارسا گشت را به هیچ عنوان از دست ندهید. چرا که قرار است با ۱۰ مقصد خانوادگی برای سفر به کشور تایلند آشنا بشوید.

 

چیانگ مای، یکی از بهترین مقاصد برای سفر خانوادگی به تایلند

افرادی که عاشق طبیعت هستند و می خواهند که یک سفر خانوادگی به تایلند داشته باشند، عاشق شهر چیانگ مای تایلند خواهند شد. بیشتر جاذبه های گردشگری شهر چیانگ مای شامل طبیعت و حیوانات می شوند. در این شهر موزه ها و باغ وحش های بسیاری وجود داشته که علاوه بر کودکان، بزرگترها را هم سرگرم نگه می دارند. یکی از بهترین تجربه ها در سفر خانوادگی به تایلند، می تواند بازدید از پاندا در باغ وحش چیانگ مای تایلند باشد.

پس از بازدید از باغ وحش و موزه های چیانگ مای تایلند، افراد می توانند به همراه خانواده خود، به بازارهای محلی و سنتی چیانگ مای سری زده و با فرهنگ و رسوم کشور تایلند بیشتر آشنا شوند. در این بازارهای می توان صنایع دستی تایلند را نیز پیدا کرد. گفتنی است که در این شهر امکانات تفریحی دیگری مانند تفریحات آبی نیز وجود دارد.

چیانگ مای - پارسا گشت

سفر خانوادگی به بانکوک تایلند

بانکوک بیشتر به بناها و موزه های بسیار زیبا و جالب خود معروف است. در سفر خانوادگی به تایلند می توانید از موزه های زیبای بانکوک مانند موزه مادام توسو، مزارع مار، کاخ پادشاهی و بسیاری از مکان های زیبای دیگر دیدن کنید. این شهر هم دارای باغ وحش و پارک های سرپوشیده زیبایی است که می تواند کودکان را تا ساعت ها سرگرم کند. باغ وحش های شهر بانکوک طراحی بسیار زیبا و جالبی داشته و می توانند یکی از بهترین تجربه های سفر با خانواده به تایلند باشند.

علاوه بر بناهای دیدنی و موزه های زیبای این شهر، می توان به رستوران های بسیار عالی و مراکز خرید شهر بانکوک نیز اشاره کرد. در مراکز خرید و بازارهای شهر بانکوک، افراد می توانند تمامی اجناس را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنند. گفتنی است که این بازارها و مراکز خرید، بسیاری از صنایع و لباس های سنتی تایلند را هم برای فروش دارند. در رستوران های این شهر، افراد می توانند غذاهای سنتی تایلند را امتحان کنند.

 سفر خانوادگی به بانکوک تایلند - پارسا گشت

سفر با خانواده به پوکت تایلند

اگر قصد رفتن به سفر خانوادگی به تایلند را داشته باشید، پوکت می تواند یکی از بهترین مقاصد سفر برای شما باشد. این شهر یک از پرطرفدارترین شهرهای تایلند در بین گردشگران محسوب می شود. بسیاری از افراد هنگام سفر به این شهر می توانند از جاذبه های گردشگری طبیعی مانند جنگل های آن دیدن کرده یا در مراکز تفریحی آن مانند پارک های آبی، اوقات خوشی را سپری کنند.

از جمله جاذبه های گردشگری پوکت تایلند می توان به مجسمه دو قهرمان، آکواریوم پوکت، معبد چالونگ و باغ پروانه ها اشاره کرد. تمامی این مکان ها کاملا مناسب سفر به تایلند به همراه خانواده هستند. کودکان می توانند در این جاذبه های گردشگری شهر پوکت اوقات بسیار خوبی را سپری کرده و خاطرات زیادی بسازند.

 بهترین رستوران های پوکت برای تمامی مسافران جزیره زیبای تایلند

سفر با خانواده به پوکت تایلند - پارسا گشت

سفر خانوادگی به پاتایا تایلند

شهر پاتایا، یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری تایلند محسوب می شود. هرساله تعداد زیادی از تورهای تایلند، گردشگران را به شهر پاتایا می برند. این شهر، شهری بسیار زیبا با امکانات تفریحی زیادی بوده و برای سفر خانوادگی به تایلند گزینه بسیار مناسبی است. در پاتای تایلند، افراد می توانند از طبیعت سرسبز این شهر، آبشارهای بسیار زیبا و سواحل تمیز آن لذت ببرند.

در کنار جاذبه های طبیعی، پاتایا بناهای تاریخی و مراکز تفریحی بسیار زیادی هم برای خانواده ها در خود جای داده است. موزه هنری بطری های شیشه ای و معبد مدرن وانسانگ وارارام پاتایا از جمله معروفترین جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب می شوند. پارک آبی پاتایا و اسکله بالی ها می توانند مقصد بسیار خوبی برای خانواده هایی که کودکان ۷ الی ۱۵ سال دارند باشد. پس از گشت و گذار در شهر هم می توانید به همراه خانواده به مراکز خرید پاتایا رفته و اجناسی با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

سفر خانوادگی به پاتایا تایلند -پارسا گشت

کانچانابوری یکی از بهترین مقاصد سفر خانوادگی به تایلند

یکی از مقاصد عالی برای دوست داران بناهای تاریخی تایلند، شهر کانچانابوری است. این شهر یکی از جاذبه های گردشگری تاریخی برای یک مسافرت خانوادگی به تایلند است. برای افرادی که قصد دارند تا با تاریخ و فرهنگ کشور تایلند آشنا بشوند، شهر کانچانابوری بهترین مقصد ممکن است. بازارها و موزه های این شهر هم یکی از بهترین مقاصد برای آشنایی با تاریخ این کشور هستند.

موزه ها و بازارهای سنتی کانچانابوری تنها جاذبه های گردشگری این شهر نیستند. این شهر دارای جاذبه های گردشگری طبیعی بسیاری مانند غارهای طبیعی و آبشارهای بسیار زیباست. فیل سواری در شهر، گردشگری در جنگل و تجربه اقامت در خانه های درختی هم از جاذبه های گردشگری شهر کانچانابوری تایلند محسوب می شوند. در یک نگاه کلی می توان گفت که کانچانابوری تجربه بهترین سفر خانوادگی به تایلند را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست