دلایلی که شما را به تایلند می کشانند

 ۹ دلیل برای بازدید از تایلند

در تایلند، ۵ دسامبر به عنوان روز پدر نامگذاری شده است. در این تاریخ، کشور تایلند حاکم اخیر خود “بمبیول آدولایدج” را از دست داده است.این کشور زیبا جاذبه های زیادی دارد که دلیل سفر گردشگران می شوند.پارسا گشت را همراهی کنید تا از دلایل سفر به تایلند بگوییم.

تایلند

فوتبال ساحلی

اگر خودتان را در زمین فوتبال در نظر بگیرید، هیچ راه بهتری به جز فوتبال بازی کردن در غروب خورشید برای ایجاد رابطه ها و دوستی های جدید در تایلند وجود ندارد. در زمان مناسبی به محل برگزاری فوتبال رفته و به یکی از زیباترین مسابقات زندگی خود بپیوندید.

فوتبال ساحلی

بازدید از مکان های مقدس

تایلند بخش بزرگی از مکان های مقدس را در خود جای داده است می توانید یکی از آن ها را برای بازدید انتخاب کنید و از زیبایی های معماری و عناصر تزئینی آن لذت ببرید.

رستوران ها و کافه های ساحلی

رستوران های  ساحلی تایلند می تواند به راحتی اوقات فراقت در تعطیلات را پر نماید. این رستوران ها، گزینه های بسیاری را برای لذت بردن از غذا و محیط های دوستانه به شماارائه خواهند نمود.

رستوران ساحلی

کوسه های نهنگ مانند

هر ساله این غول های ملایم اقیانوسی از کوه تائو عبور کرده و به این جزیره نزدیک خواهند شد. این جزیره پر از شاهراه هایی است که به شما کمک می کند تا به دریچه ای دریایی پیوسته و با آب فیروزه ای ترکیب شوید.

ملاقات با فیل ها

سواری بر روی یک فیل معمولا به دلیل نگرانی های مربوط به رفاه حیوانات پیشنهاد نمی شود و این در حالی است که در بعضی از نقاط تایلند مکان های زیبایی برای مراقبت از فیل ها در نظر گرفته شده اند که می توانند تجارب اخلاقی بسیار زیادی را برای گردشگران فراهم آورند. یکی از آن ها تپه ی فیل ها در خائو سوک است که محل مناسبی را برای پرورش فیل ها فراهم آورده است. لازم به ذکر است که راندن فیل ها در این مکان کاملا ممنوع است.

ملاقات با فیل ها

زیبا ترین باغ ها در جنوب شرقی آسیا

«سوآن نونگ نوچ» در پاتایا، مسلما زیباترین منطقه ی گیاهی در منطقه است که یک دنیای پر زرق و برق از گیاهان زینتی و گرمسیری، خانه های زیبا و گیاهان دارویی، و پارک زیبایی برای برنامه های فرهنگی تایلند را فراهم آورده است. این مکان روزانه بیش از ۲۰۰۰ بازدید کننده را به خود جذب می نماید که برای دیدن بزرگ ترین مجموعه نخل جهان و بزرگ ترین مجموعه ارکیده ها به این می آیند.

زیباترین دریاچه های صورتی

نیلوفرهای آبی نقش مهمی را در شکوفایی چشم اندازهای زیبا در دریاچه های اطراف کشور ایفا نموده اند. در یدون تانی، نیلوفرهای آبی دریاچه قرمز لوتوس بین ماه های نوامبر و فوریه مجموعه ای زیبا از شکوفه های قرمز را ارائه خواهند داد. این دریاچه ی وسیع دارای ۱۵ کیلومتر طول و ۵ کیلومتر عرض است که چشم انداز زیبایی را در این منطقه بوجود آورده است. برخی از راهنماهای موجود در این منطقه به راحتی می توانند مناظر زیبای دریاچه را از طریق تورهای قایقی به معرض نمایش در آورند.

دریاچه صورتی

غذاهای خیابانی

برخی از طعم دهنده های تایلندی مانند سوپ های تام یام را می توان در خیابان های کنار جاده ای میل نمود. ظرف غذای داغ و ترش را می توان در یک ثانیه از فروشنده های خیابانی تهیه نموده و از لیمنگراس تازه، برگ های لیمو ترش کافیر، و گلابی به عنوان چاشنی استفاده نمود. سایر غذاهای خیابانی موجود در تایلند عبارتند از برنج با سیب زمینی سرخ شده و خوراک های لوبیای تازه.

هتل های فضایی لوکس

سحرگاه های زیبا و پر طرفدار جزیره، یا منحنی های ۷۰ ساله خیره کننده و یا خانه های درختی الهام گرفته از ایووک کیمالا  به عنوان ثورت غنی کشور تایلند در نظر گرفته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست