آنچه شب سال نو میلادی در پاریس در انتظار شماست

اگر عاشق پاریس هستید و همیشه گوشه‌ی ذهن‌تان بوده که به این شهر سفر کنید و حالا به دنبال تحقق رویای‌تان هستید، روزهای نزدیک به سال نو میلادی را از دست ندهید. در این روزها پاریس حال و هوای ویژه‌ای دارد که در کمتر زمانی می‌توانید تجربه‌اش کنید. یک بلیط پرواز تهران_ پاریس و رزرو یکی از هتل‌های این شهر، اولین گام برای شروع سفری رویایی است. چند موقعیت جذاب هم به شما معرفی می‌کنیم تا شب‌های نزدیک به سال نو میلادی را در پاریس حسابی خوش بگذرانید.

خریدهای بی‌پایان

شب سال نو وقت خوبی است برای خریدهای فراوان! بعضی‌ها همین که بلیط هواپیمای‌شان به مقصد پاریس، اوکی می‌شود، لیست خریدشان را آماده می‌کنند. در این شب فروشگاه‌ها و مراکز خرید پاریس با تنوع قابل توجهی از کالاها، از خریداران استقبال می‌کنند.

بر اساس آنچه در خبرها آمده، شب ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ و روز اول ژانویه‌ی ۲۰۱۸، بسیاری از مغازه‌ها و مراکز تجاری پاریس باز هستند و مردم می‌توانند تا لحظات پایانی آخرین روز سال ۲۰۱۷ و اولین روز سال جدید، خریدهای‌شان را انجام دهند. برخی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید در شب‌های سال نو در پاریس به آنها سر بزنید، عبارتند از: گالری لافیت (بلوار اُسمان)، بُن مارشه (خیابان سِور)، برسی ویلاژ (خیابان فرانسوا تروفو)، ایتالی ۲ (بلوار ایتالیا)، بی‌اچ‌وی ماریاس (خیابان ریولی) و…

شکم‌چرانی در پاریس

به محض اینکه پرواز تهران_ پاریس‌ تان به زمین نشست، می‌توانید شروع کنید به برنامه‌ریزی برای رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگ این شهر؛ زیرا انقدر تعدادشان زیاد است اگر هر وعده را هم در یکی از آنها نوش جان کنید، در یک سفر دوهفته‌ای، تنها بخشی از رستوران‌ها و کافه‌های پاریس را دیده‌اید. تقریباً با هر سطح بودجه‌ای می‌توانید در پاریس به رستوران یا کافه بروید. برای نمونه به برخی از رستوران‌ها با هزینه‌های شان اشاره می‌شود.

هر وعده غذایی کمتر از ۱۰۰ یورو: بویون شارتیه (خیابان فوبورگ مونمارتر)، اوروپئن (میدان لوئی آرمان)، اُ مترو (بلوار پاستور) و… بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ یورو: بارلاوو ()، لودوپلکس (بلوار )، بُن فرانکت (خیابان سن روستیک( و… بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ یورو: مارینای پاریس (بارانداز آناتول فرانس)، لو فوکت (خیابان شانزالیزه)، ۵۸ برج ایفل (برج ایفل) و… بیشتر از ۵۰۰ یورو: ژول ورن (خیابان گوستاو ایفل)، ۱۱۴ فوبورگ_ لوبریستول (خیابان فوبورگ سن انوره) و…

شب‌هایی به روشنی روز

اگر در شب‌های سال‌ نو میلادی در پاریس هستید، آتش‌بازی‌های بی‌نظیر این شب را از دست ندهید. شب ۳۱ دسامبر، تماشای شگفتی‌آفرینی‌های هنرمندانه در آسمان پاریس، شما را سر جای‌تان میخکوب خواهد کرد. بخش عمده‌ای از زیباترین آتش‌بازی‌ها را در خیابان شانزالیزه و زیر برج ایفل خواهید دید. البته غوغای خیابان‌های پاریس در آستانه‌ی روز اول ژانویه، به آتش‌بازی محدود نمی‌شود بلکه همراه با شادی و پایکوبی مردم نیز هست.

حتی همین آتش‌بازی‌ها ارزشش را دارد که با یک پرواز تهران_ پاریس، عازم این شهر رویایی شوید و اوقات بی‌نظیری را سپری کنید.

هزاران نفر نیروی امنیتی، پلیس، آتش‌نشان و نیروهای ارتش در ده‌ها پست امنیتی در این شب سرکارشان مستقر هستند تا مردم جشن‌های‌شان را با خیال آسوده برپا کنند.

به بچه‌ها هم خوش می‌گذرد!

اما در شب سال نو میلادی، در پاریس تنها به بزرگترها خوش نمی‌گذرد بلکه بچه‌ها هم تفریحات و خوشگذرانی‌های خاص خودشان را دارند تا شب خاطره‌سازی را تجربه کنند. اگر با کودکان‌تان به پاریس سفر می‌کنید، آنچه در ادامه می‌آید به شما کمک می‌کند تا آنها هم سفر شیرینی را پشت سر بگذارند. یکی از پیشنهادهای منحصر به فرد برای سرگرمی کودکان در شب سال نو، دیزنی‌لند پاریس است. در دیزنی‌لند انواع اسباب‌بازی‌های هیجان‌انگیز و سرگرمی‌های لذت‌بخش برای کودکان فراهم شده است. هزینه‌ای که باید برای هر کودک در دیزنی‌لند پرداخت کنید، حدود ۱۳۰ یورو است.

یک گردش کوتاه با قایق‌های کروز روی سن هم می‌تواند تجربه‌ی شگفت‌انگیز و جدیدی برای فرزندان‌تان باشد. بی‌شک یکی دیگر از سرگرمی‌هایی که کودکان را به هیجان می‌آورد، رفتن به سیرک و تماشای بازی‌های حیوانات و انسان‌هاست. در منطقه‌ی پاسی می‌توانید به تماشای سیرک الکسی گروس، یکی از سیرک‌های قدیمی پاریس بروید. قیمت بلیط هر سانس کمی بیش از ۶۰ یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست