اطلاعات لازم برای سفر به بانکوک را در این مطلب بخوانید

اطلاعات لازم برای سفر به بانکوک را در این مطلب بخوانید کشور تایلند از آن مقصدهای محبوب برای دریا دوستان و علاقه مندان به طبیعت گردی و تفریحات متفاوت است. در آستانه ی ایام نوروز هستیم و مطمئنا بسیاری از افراد علاقه مند به سفر به بانکوک و دیگر شهرهای کشورتایلند  هستند. در ابتدا این را باید بگوییم که تمامی پروازهای ایران به مقصد تایلند در شهر بانکوک به زمین می نشیند. اگر می خواهید از دیگر اطلاعات مرتبط با سفر به بانکوک آشنا شوید تا انتها این مطلب با ما درپارسا گشت باشید.

هواپیمایی ماهان -پارسا گشت

هواپیمایی ماهان -پارسا گشت اطلاعات پرواز تهران به بانکوک

در حال حاضر پرواز های ایران به مقصد تایلند به صورت روزانه است. یعنی تا به روز رسانی برنامه های جدید پروازی، هر روز به جز روزهای شنبه از تهران به مقصد بانکوک پرواز برای مسافران وجود دارد. از تهران تا بانکوک، ۳۳۹۶ مایل و یا به عبارتی دیگر ۵۴۶۶ کیلومتر فاصله ی هوایی است.

سفر به بانکوک با ماهان ایر

تمامی پرواز ها هم به وسیله ی شرکت هواپیمایی ماهان صورت می پذیرد. ساعت های پرواز در حال حاضر، ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به وقت تهران است. فرود هواپیما در ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح به وقت محلی بانکوک است و در فرودگاه بین المللی سووارنابومی (Suvarnabhumi Airport)  به زمین می نشیند. هواپیمایی که در پرواز ایران به سمت تایلند مورد استفاده قرار می گیرد، به طور معمول هواپیمای ایرباس ۳۱۰ و یا ۳۴۰ هستند. معمولا تمامی پرواز ها از سمت تهران به مقصد بانکوک است اما در ایام های خاص و ویژه ای همچون عید نوروز، پروازهای فول چارتر مستقیم به مقصد جزیره ی پوکت در فرودگاه بین المللی پوکت به زمین می نشیند.

برای سفر به بانکوک می توانید به صورت انفرادی و با خرید بلیط و رزرو هتل و یا از طریق خرید تور بانکوک اقدام کنید. در سفر با تور بانکوک می توانید از تمام مناطق قدیمی شهر در یک روز دیدن کنید. به بهترین وجذاب ترین مناطق بانکوک بروید و به بهترین رستوران های این شهر سر بزنید. بازارهای این شهر از مهم ترین جاذبه های این شهر به حساب می آیند. فروشنده هایی سوار بر قایق را در این شهر از دست ندهید. در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید و بهترین اوقات را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پارسا گشت مراجعه بفرمایید.

راهنمای سفر به بانکوک

برای چندین دهه بانکوک شهری بود که که واردات تمامی کالاهای مورد نیازش از کشورها و مناطق اطراف انجام می شد، اما دیری نگذشت که این شهر خود صادر کننده ی بسیاری از اقلام دیگر مخصوصا گوشی های هوشمند موبایل به دیگر مناطق و کشورهای جهان  شد. این روند به گونه ای بود که در حال حاضر در سفر به این شهر زنجیره مجتمع های تجاری بزرگ پر زرق و برق، خود به شما درباره ی این امر گواه می دهند. زبان مردم بانکوک تایی است. واحد پولیشان بات است و از نظر زمانی با ایران ۷ ساعت(جلو تر هستند) اختلاف دارند. بازار تایلند ۸ هزار غرفه ی مختلف فروش دارد. یعنی می خواهیم بگوییم که در این بازار از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید با کمی صبر و حوصله بیابید و با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید. بازار بانکوک حود یکی از جاذبه های مهم و کلیدی این شهر محسوب می گردد. البته از فروشگاه های لوکس و یا حتی مگا استور های بانکوک نباید به سادگی گذشت.

جاذبه های بانکوک

گالری هنری  Artha: یاست استعدادیابی این  گالری بر روی استعداد های منطقه ای در تایلند، میانمار و ویتنام تمرکز کرده است. مرکز فضای هنری ساتورن ۱۱ که نمایشگاه هایی در طبقه ی همکف و ۴ کارگاه که هنرمندان ساکن در این منطقه را به نمایش می گذارد.

مسافرخانه های ۱ روزه: این مسافرخانه ها به این علت ۱ روزه نامیده می شوند که هر روز به نام های مختلف کد گزاری و سپس رنگ می شوند. از ۷ صبح با رنگ های روشن کد گزاری ها شروع می شود و تا به ساعت ۵ عصر می رسد، این رنگ ها به تیره ایبه رنگ شفق متمایل می شوند.

بازار خودروهای کلاسیک: دراین بازرا تمامی وسایل نقلیه ی قدیمی و وسایل های جابیشان را می توانید بیابید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به اتومبیل های قدیمی و کلاسیک علاقه مندید، در سفرتان به بانکوک حتما به این بازار سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست