فهرست هتل‌ها:

  • La Flora Resort Patong
  • Swissotel Hotel Phuket Patong Beach
  • Millennium Resort Patong Phuket
  • Phuket Graceland Resort and Spa
  • Grand Mercure Phuket Patong
  • Cape Panwa Hotel
  • Angsana Laguna Phuket
  • Banyan Tree Phuket
  • Outrigger Laguna Phuket Beach Resort
  • Katathani Phuket Beach Resort

هتل سری پانوا، پوکت (Sri Panwa Hotel, Phuket)

یکی از معروف ترین جاذبه های تایلند جزیره پوکت است و در حقیقت بزرگ ترین جزیره ی این کشور می باشد که با سواحل زیبا شناخته می شود و استراحتگاهی مهم برای تعطیلات در سراسر تایلند و آسیا به شمار می رود. هتل 5 ستاره سری پانوا در این جزیره واقع شده است. معمار این هتل بسیار حرفه ای بوده و از زاویه های مختلف در به دست آوردن چشم انداز هایی زیبا کمک گرفته است. استخر های بزرگ قوس دار در فضای بسته شیشه ای در نزدیکی سوئیت ها به گونه ای طراحی شده اند که مهمان ها به راحتی از اتاق خواب قدم برداشته و به استخر وارد می شوند، در حالی که دریای بی کران را می توانند تماشا کنند. این هتل لوکس دارای هفت رستوران می باشد و علاقه مندان به آشپزی می توانند در دوره های مدرسه ی آشپزی شرکت کنند، همچنین هتل چشمه ی آب گرم دارد. کافه ی هتل در کنار چشم انداز زیبایی از دریا قرار گرفته و گردشگران می توانند از نوشیدنی های مخصوص آن لذت ببرند و اوقات رمانتیکی را در جزیره سپری کنند. مهمان ها با امکانات رفاهی زیادی روبرو می شوند که پاسخگوی تمام نیاز های آنها می باشد و به طبیعت ساحلی دسترسی دارند، همین موجب شده پایان تعطیلات و ترک هتل برای گردشگران دشوار باشد. مراکز خرید در نزدیکی سواحل وجود دارند که می توانید سوغاتی سفر را تهیه کنید. همچنین بهتر است که از دیگر جاذبه های جزیره مانند موزه ها و بنا های تاریخی نیز دیدن کنید.

 

 بانیان تری بانکوک (Banyan Tree Bangkok)

برج هتل بانیان تری بانکوک بلند ترین و لوکس ترین هتل در شهر بانکوک به شمار می رود که دارای چشم اندازی فوق العاده زیبا و امکانات بی نظیری می باشد. این هتل لوکس در ناحیه ی معروف ساتورن قرار دارد، در این بخش از شهر می توانید آسمان خراش های بیشماری را تماشا کنید. همچنین مرکز بزرگ خرید و تفریحی سیلوم در نزدیکی هتل قرار دارد. به دلیل موقعیت مناسب هتل گردشگران می توانند تمام جاذبه های فرهنگی بانکوک را تجربه کنند و پس از یک روز گردش طولانی، از امکانات لوکس هتل لذت ببرند. در کافه ی طبقه ی 61 هتل، چشم اندازی زیبا از شهر را می توانید تماشا کنید. همچنین در این بخش امکانات دیگری مانند سالن ورزش، استخر های آب گرم، سالن های رقص، اتاق جلسه و ناهار خوری نیز وجود دارد.

 

 خانه ی جنگلی، خائو سوک (Our Jungle House, Khao Sok)

گردشگرانی که قبلا تجربه ی زندگی در خانه ی جنگلی را نداشته اند می توانند از این فرصت استفاده کنند. این اقامتگاه در یکی از قدیمی ترین جنگل های همیشه سبز دنیا به نام خائو سوک قرار دارد. این جنگل بخشی از سرمایه های ملی کشور تایلند به شمار می رود و دارای منابع طبیعی فوق العاده زیبا همچون صخره های آهکی، دریاچه های عمیق، آبشار های مرتفع می باشد که گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. این اقامتگاه جنگلی دارای تعدای خانه ی درختی می باشد همچنین تعدادی کابین نیز دارد که مورد دلخواه برخی گردشگران می باشد. اکوتوریسم، پیاده روی های شبانه، تماشای پرندگان استوایی و فیل ها بخشی از فعالیت های گردشگران این ناحیه می باشد. همچنین در محل اقامتگاه رستوران و کافه، امکانات وای فای و خدمات اسپا برای گردشگران وجود دارد.

 

هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی (W Retreat Koh Samui)

هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی یک هتل پنج ستاره لوکس است که در شهر کا ساموئی واقع شده است. تنها 9 مایل تا ساحل اختصاصی هتل فاصله وجود دارد و 74 ویلای خصوصی با امکانات استخر و فضای خصوصی در اختیار گردشگران قرار دارد که همگی به امکانات روز و مدرن دنیا مجهز می باشند. در کافه های هتل گردشگران می توانند نوشیدنی های الکلی و یا غیر الکلی سفارش دهند. علاقه مندان به آشپزی می توانند در جلسات آموزش آشپزی غذا های آسیایی و یا کلاس های تناسب اندام شرکت کنند. در صورتی که دیگر نمی خواهید در فعالیت ها و تفریحات آبی شرکت کنید، می توانید در باربیکیو ساحلی و سبک های مختلف آشپزی، زمان خود را سپری کنید. در این هتل برای افراد با سلیقه های مختلف، فعالیت های متفاوتی وجود دارد، بهتر است که فرصت داشتن اوقاتی خوش را از دست ندهید.

 

 هتل پنینسولا بانکوک (The Peninsula Bangkok)

هتل پنینسولا بانکوک، هتل پنج ستاره لوکس در شهر بانکوک می باشد که امکانات لاکچری، آرامش و خدمات زیبایی و بسیاری از موارد دیگر را به گردشگران ارائه می دهد. این هتل لوکس در حاشیه رودخانه چائو پرایا (Chao Phraya River) واقع شده است و گردشگران منظره ای فوق العاده زیبا و تماشایی از کاخ سلطنتی و رودخانه را می توانند تماشا کنند. هتل پنینسولا بانکوک یکی از معدود هتل هایی است، که توانسته برنده ی جایزه ی اولین و برترین هتل آسیا، در داشتن خدمات لوکس شود. همچنین این هتل عنوان بهترین هتل بانکوک را به خود اختصاص داده است. این هتل دارای ساختاری دابیلو مانند است با قوس های متعدد که این موجب می شود مهمان ها در هر یک از 370 اتاق این هتل، بتوانند از تماشای چشم انداز رودخانه لذت ببرند. آکادمی هتل پنینسولا فرصت های جالبی برای گردشگران فراهم کرده است تا بتوانند با تایلند بیشتر آشنا شوند و کلاس های فرهنگی تا تور های سیاحتی در فضای مهم محیط زیست و گونه های مختلف ساحلی را برگزار می کند. گفتنی است که این هتل فاصله کمی از فرودگاه بین المللی دارد.

 

 هتل وراندا های ریزورت، چیانگ مای (Veranda High Resort, Chiang Mai)

هتل وراندا های ریزورت، یکی از بهترین هتل های شهر شمالی چیانگ مای می باشد که در خارج از شهر در فضای کوهستانی قرار دارد. از سبک معماری سنتی، تایلندی و معاصر در این هتل استفاده شده است. بخش مدرن و بروز هتل وراندا برای گردشگرانی که به داشتن چشم اندازی زیبا به سوی کوهستان و مزارع چای و برنج تمایل دارند، خدمات ارائه می دهد و بخش سنتی هتل به سبک شمال تایلند مبله و دکور شده است. گفتنی است که این هتل لوکس دارای برنامه ها و امکاناتی برای کودکان نیز می باشد، کودکان می توانند در این اقامتگاه فعالیت های مختلف مانند لحظات یک کشاورز بودن را در مزارع برنج، تجربه کنند یا با اجاره ی دوچرخه های کوهستانی به ماجراجویی بپردازند. این هتل همچنین برای گردشگرانی که به کوهنوردی علاقه دارند گزینه خوبی می باشد و با اقامت در این مکان به کوهستان نزدیک خواهند بود.

 

 هتل بانیان تری ساموئی (Banyan Tree Samui)

هتل 5 ستاره بانیان تری ساموئی در امتداد ساحل زیبای خلیج لامای واقع شده است. ویلا های هتل استخر های خصوصی بسیار بزرگی دارند. گردشگران برای انتخاب این هتل دلایل زیادی دارند که به چند نمونه می توان اشاره کرد؛ غواصی، اسنورکل، لذت بردن از جزیره در نقطه ی اتصال آن به جنگل های گرمسیری همگی تجربه ای متفاوت به شمار می روند. هتل دارای معماری محلی بوده و به گونه ساخته شده که از روی صخره ای بر روی یک خلیج کوچک آویزان شده است. در حقیقت هتل دارای چشم اندازی وسیع و اتاق هایی بی نظیر و مجهز می باشد. به دلیل وجود شیب و قرارگیری در بالای صخره، دسترسی به هتل اندکی دشوار است و می بایستی از پله های زیادی عبور کنید، اما تعدادی راننده در این محدوده به گردشگران کمک می کنند و آنها را به مقصد مورد نظر می رسانند. هتل لوکس بانیان تری ساموئی مکانی مناسب خانواده ها بوده و برنامه های مناسبی برای کودکان دارد. خدمات نگهداری و پرستاری از نوزاد و استخر کودکان از دیگر خدمات هتل به شمار می روند. گردشگران با اقامت در این هتل می توانند آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنند.

 

هتل ماندارین اورینتال بانکوک (Mandarin Oriental, Bangkok)

هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال بانکوک در حاشیه ی رودخانه ی زیبای چائو پرایا (Chao Phraya River) واقع شده است و بیش از 135 سال است که با مهمان نوازی در صنعت توریستی بانکوک، از گردشگران پذیرایی می کند. این هتل لوکس ترکیبی از طراحی های مدرن و جاودان، ظریف و آرامش بخش است. سنت های خاصی در این هتل در جریان است برای نمونه در این هتل مجلل مهمان های جوان و پیر بعد از ساعت 6 بعد از ظهر طبق رسوم، لباس های شیک و مرتبی بر تن می کنند. امکانات وای فای در اطراف هتل نیز در دسترس مهمان ها می باشد. نکته ی متفاوت و خاص هتل وجود سوئیت های لوکس با نام نویسندگان می باشد. هر یک از سوئیت های هتل بر اساس نام یک نویسنده ی معروفی که در این هتل اقامت کرده ، نامگذاری شده است. گفتنی است که گردشگران می توانند در کلاس های آموزش آشپزی، یوگا و دیگر فعالیت های فرهنگی شرکت کنند.

 هتل رایاوادی ریزورت، ساحل ریلای (Rayavadee Resort, Railay)

هتل 5 ستاره‌ ی رایاوادی ریزورت در کنار ساحل دریای آندامان در پارک ملی کائو پانوم پنچا (Khao Phanom Bencha National Park) قرار گرفته است. رایاوادی ریزورت دارای کلبه های کوچک برای مهمان ها است و لوکیشن بی نظیر و فوق العاده زیبای این اقامتگاه یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تایلند به شمار می رود. این پارک ملی جنگلی فوق العاده زیبا با درختان انبوه دارد که تماشای طبیعت زیبا و پر از آبشار، گردشگران را شگفت زده می کند. جنگل های سرسبز، دریای درخشان و آبی رنگ آندامان، صخره های ماسه ای از ویژگی های خاص این ناحیه ی آسیایی می باشند. گردشگران ماجراجو می توانند در این ناحیه به کایاک سواری بپردازند، تمرین صخره نوردی داشته باشند، یا غواصی را آموزش ببینند و یا در کنار ساحل زیبا و رمانتیک قدم زده، درون چشمه های آب گرم استراحت کنند و از غذا های هتل 5 ستاره لذت ببرند.

 

 هتل لبوا بانکوک (Lebua Hotel, Bangkok)

مخاطبان مجله ی مسافرتی کاندا نست (Conde Nast) در یک نظرسنجی، هتل لبوا بانکوک را به عنوان اولین هتل و هتل درجه ی یک تایلند انتخاب کردند. این هتل لوکس آشپزخانه ای کوچک در اختیار مهمان ها قرار می دهد تا در صورت شرکت کردن در کلاس های آشپزی، گردشگران بتوانند غذا های تایلندی برای خود بپزند و مهارت خود را تمرین کنند یا غذای سنتی و مورد علاقه ی خود را تهیه کنند. کافه ای در کنار استخر وجود دارد که به سرو صبحانه های عالی بانکوک معروف می باشد. در صورتی که ترجیح می دهید در فضای باز غذا بخورید می توانید عصر ها در کافه و رستوران بالای بام هتل از غذا های لذیذ لذت ببرید و از چشم انداز 360 درجه ی وسیع، شهر را تماشا کنید .

 

هتل سیکس سنسس یاو نوی (Six Senses Yao Noi)

هتل پنج ستاره لوکس سیکس سنسس یاو نوی در جزیره ای کوچک در خلیج زیبای پهانگ نگا (Phang Nga Bay) واقع شده است و به چشم انداز های فوق العاده زیبای ستون های سنگی با ساختار آهکی که در کنار خلیج صخره های شگفت انگیزی خلق کرده اند، شهرت دارد. این هتل بهترین و خاص ترین امکانات رفاهی لوکس را در اختیار مهمان ها قرار می دهد، گردشگرانی که هتل را رزرو کرده اند هنگام ورود به فرودگاه خدمات لوکس هتل را می توانند مشاهده کنند، در فرودگاه هلیکوپتری برای رساندن گردشگران به هتل در دسترس می باشد. علاوه بر این موارد، ویلای خصوصی در بالای تپه ها برای گردشگران مهیا می باشد، کشتی سواری به همراه یک آشپز اختصاصی از دیگر خدمات خاص این هتل می باشد. سوئیت های هتل دارای استخر های خصوصی بوده و کلی امکانات دیگر برای گردشگران وجود دارد. علاوه بر امکانات رفاهی و اقامتی هتل کلاس های عالی تمرین یوگا نیز برگزار می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست